عضو شورای شهر شیراز:

گزارش هیئت کارشناسی علل سیل شیراز به شورا رفت/ سهم دستگاه های مسئول در بروز سیل مشخص شد

عضو شورای شهر شیراز گفت: گزارش نهایی هیئت کارشناسی کانون کارشناسان دادگستری فارس در خصوص وقوع سیل ۵ فروردین شیراز، به شورای شهر ارائه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید عبدالرزاق موسوی عضو شورای شهر شیراز گفت: گزارش هیئت ۱۱ نفره کانون کارشناسان رسمی دادگستری فارس در خصوص علل و چرایی وقوع سیل پنجم فروردین شیراز، پس از گذشت دو ماه نهایی و به شورای این کلانشهر ارسال شده است و در اولین جلسه علنی این شورا که روز سه‌شنبه ۲۸ خرداد برگزار می‌شود، قرائت خواهد شد.

وی بیان کرد: به دنبال گزارش کمیته حقیقت یاب شورای شهر شیراز، موضوع سیل فروردین برای بررسی دقیق به کانون کارشناسان رسمی دادگستری فارس ارجاع داده شد.

موسوی افزود: یک هیئت ۱۱ نفره کارشناسی انتخاب و مقرر شد که عوامل منجر به سیل که موجب کشته شدن تعدادی از هموطنان شد، توسط این هیئت به شکلی کارشناسی در ابعاد مختلف بررسی شود.

عضو شورای شهر شیراز ادامه داد: متعاقب تشکیل این هیئت، جلسات زیادی برگزار و پس از گذشت دو ماه، شنبه ۲۵ خرداد نتیجه بررسی این هیئت به کمیته حقیقت یاب شورای شهر شیراز اعلام شد.

به گفته موسوی، در گزارش نهایی هیئت کارشناسی، سهم هر دستگاه و سازمان که مسئولیت‌هایی در بروز سیل بر عهده داشته مشخص شده است.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/م

وقوع سیل در پنجم فروردین شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار