چرا باید از بانوی آمر به معروف گیلانی حمایت کنیم؟

این روز‌ها انتشار فیلمی از برخورد وحشیانه تعدادی از هنجارشکنان و اوباش با بانوی مؤمنه گیلانی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

چرا باید از بانوی آمر گیلانی حمایت کنیم؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها انتشار فیلمی از برخورد وحشیانه تعدادی از هنجارشکنان و اوباش با بانوی مؤمنه گیلانی و فرزند خردسال وی تنها به این علت که در برابر بی حرمتی آن‌ها به عفاف و حجاب اقدام به امر به معروف و نهی از منکر نموده بود، واکنش مردم مسلمان کشورمان را در پی داشت به ویژه که این بار ولنگاری فرهنگی با وحشی گری و بی رحمی همراه شده بود.

وقوع حوادث ناگواری همچون برخورد زشت و قبیح قانون شکنان با این بانوی مؤمنه و با غیرت یک بار دیگر زنگ خطر افزایش وقاحت هنجارشکنان در سایه غفلت و خواب ماندن یا به خواب زدگی مسئولان امر و البته بی تفاوتی و سکوت مردم را به صدا در آورد.


بیشتر بخوانید:اولین اظهارنظر بانوی آمر به معروف گیلانی +فیلم


اینکه در کشوری اسلامی همچون ایران که هزاران جوان خون خود را برای دفاع از ارزش‌ها و ناموس و دین مردم فدا کرده و می‌کنند، عده‌ای به خود اجازه دهند بی محابا قانون، شرع و هنجار‌های حاکم بر جامعه را برای خوشگذرانی و لاابالی گری خود بدون ترس از برخورد قاطع و پشیمان کننده زیر پا بگذارند، مایه تأسف و نگرانی است.

انتظار و توقع از جوانان گیلانی و بسیجیان و مردم غیور و شهیدپرور این خطه ولایی این است که جدی‌تر وارد میدان شوند چراکه زیبنده نیست یک بانوی آمر به معروف و فرزندش در روز روشن کتک بخورند و صدای کسی در نیاید. البته ممکن است این اتفاق در هر کجای دیگر رخ دهد که هوشیاری امت حزب‌الله و جوانان غیور و بسیجی را می‌طلبد.

منبع:کیهان

انتهای پیام/

از بانوی آمر به معروفِ گیلانی حمایت کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار