عضویت روشندلان در کتابخانه مرکزی ایلام

سرپرست کتابخانه مرکزی ایلام از عضویت ۲۰۴روشندل در این کتابخانه خبر داد.

عضویت روشندلان در کتابخانه مرکزی ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، رمضان بشاره‌صیفی سرپرست کتابخانه مرکزی ایلام گفت: تهیه کتاب‌های صوتی از سال ۱۳۹۷ در بخش نابینایان کتابخانه مرکزی استان ایلام شروع شده و تاکنون ۴۰ عنوان کتاب با بیش از ۵۰۰ ساعت به صورت گویا ضبط شده است.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۱۲۰ نابینا و کم‌بینا از کتاب‌های صوتی که در این بخش تهیه شده، استفاده کرده‌اند و در مجموع ۲۰۴ روشندل عضو کتابخانه مرکزی ایلام هستند، گفت: علاوه بر تولید کتاب گویا و بریل، قصه گویی، جمع خوانی کتاب، معرفی کتاب، نشست‌های کتابخوانی، جلسات نقد و بررسی کتاب نیز برای روشندلان برگزار می‌شود.

همچنین رقیه شفیعی کتابدار بخش نابینایان کتابخانه مرکزی استان ایلام، از تولید کتاب صوتی «سیره تقوی» ترجمه و توضیح چهل حدیث درباره سیره امام جواد علیه السلام، اثر جواد محدثی، از منابع نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در این کتابخانه خبر داد و بیان کرد:کتب صوتی با هدف تأمین نیاز مطالعاتی روشندلان برای شرکت فعال در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تولید می‌شود که به صورت گسترده مورد استقبال قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: اغلب کتب صوتی تولید شده، از کتاب‌های پرتقاضای روشندلان بوده و تلاش شده بخشی از نیاز مطالعاتی روشندلان به کتاب‌های غیردرسی از طریق کتب صوتی تأمین شود.

انتهای پیام/غ

عضویت ۲۰۴ روشندل در کتابخانه مرکزی ایلام

برچسب ها: کتابخانه ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.