کشف بیش از ۱۱ تن مرغ منجمد فاسد در کهنوج

رییس اداره دامپزشکی کهنوج گفت:۱۱ هزار و ۳۹۸ کیلوگرم مرغ منجمد فاسد با بار میکروبی بالا در پی شکایات مردمی از مراکز تولید و عرضه مواد خام دامی این شهرستان کشف و معدوم سازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مرتضی وزیری رییس اداره دامپزشکی کهنوج گفت:۱۱ هزار و ۳۹۸ کیلوگرم مرغ منجمد فاسد با بار میکروبی بالا در پی شکایات مردمی و بازدید چند روز اخیر کارشناسان واحد نظارت اداره دامپزشکی شهرستان کهنوج از مراکز تولید و عرضه مواد خام دامی این شهرستان کشف و معدوم سازی شد.

 رییس اداره دامپزشکی کهنوج افزود: بیش از ۱۱هزار و ۳۹۸ کیلوگرم مرغ منجمد فاسد توسط اداره دامپزشکی کهنوج کشف و پس از هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی معدوم شد.

وی افزود: با انجام نظارت‌های مستمر از مراکز تولید، توزیع و عرضه فراورده‌های خام دامی، با هرگونه تخلف بهداشتی در این خصوص بشدت برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه شهروندان شهرستان کهنوج برای تهیه گوشت قرمز و سفید مورد نیاز خود به مراکز تحت نظارت اداره دامپزشکی مراجعه نمایند، افزود: شهروندان می‌توانند برای هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت به شماره ۰۳۴۴۳۲۳۱۲۱۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ی

کشف مرغ های منجمد فاسد شده در کهنوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار