برنامه های تولیدی صدا و سیما با شرایط ویژه ای در اختیار مناطق محروم قرار می گیرد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت:برنامه های تولیدی صدا و سیما در خصوص معرفی شهرها و روستاهای استان اصفهان با شرایط ویژه ای در اختیار مناطق محروم قرار می گیرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهرام عبدالحسینی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان در دیدار مسئولان جرقویه سفلی گفت: ظرفیت‌های صدا و سیما در خصوص معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری و همچنین کارآفرینی و مسائل اقتصادی که بتواند موجب تقویت مناطق کمتر برخوردار و کمک به رشد و شکوفایی این مناطق شود به صورت ویژه مورد توجه قرار دارد.

وی افزود: برنامه‌های تولیدی صدا و سیما در خصوص معرفی شهر‌ها و روستا‌های استان با شرایط ویژه‌ای در اختیار مناطق محروم قرار می‌گیرد.

بخشدار جرقویه سفلی نیز گفت: منطقه جرقویه وسعتی بیش از ۵۰ درصد شهرستان اصفهان را شامل می‌شود و جمعیتی بیش از ۴۰ هزار نفر را در خود جای داده است و ظرفیت‌های ویژه‌ای برای استفاده و معرفی در رسانه‌ی ملی دارد.

حسن جعفری هرندی خواستار تقویت شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی در منطقه شد و گفت: در برخی از مواقع سال در بعضی از نقاط منطقه با اختلال در شبکه‌های رادیویی و تلوزیونی مواجه هستیم.

انتهای پیام/م

 

دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان با مسئولان جرقویه سفلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.