توجه ویژه به برنامه‌های اوقات فراغت در روستا‌های مرزی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بر توجه ویژه به برنامه‌های اوقات فراغت در روستا‌های مرزی و حاشیه شهر‌ها تأکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  خوش خبر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی عصر امروز در کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان گفت: بیش از ۲۱۱ هزار نفر از جمعیت استان در سنین بین ۱۴ تا ۳۵ سال قرار دارند که بیشتر آن‌ها دانش آموز و دانشجو هستند و باید برای اوقات فراغت و استعدادیابی آن‌ها برنام ریزی صحیح شود.

موسوی کیا مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز گفت: ۲۵ دستگاه اجرایی استان در خصوص اوقات فراغت جوانان و نوجوانان فعالند که برنامه هایشان امسال در ۸ هزار و ۸۱۸ پایگاه اجرا می‌شود.

وی، از افزایش ۱۲ درصدی تعداد پایگاه‌های اوقات فراغت استان در مقایسه با تابستان پارسال خبر داد.

مسئولان فرهنگی استان نیز در این کارگروه با تشریح برنامه‌های اوقات فراغت سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف، خواستار اختصاص اعتبارات بیشتر برای برنامه‌های اوقات فراغت شدند.

در این کارگروه همچنین، اعزام زیارت اولی‌ها به شهر‌های مقدس مشهد و قم، حضور خادمان حرم رضوی در استان و برگزاری مراسم جشن در شهرستان‌ها و مناطق مرزی خراسان جنوبی از جمله برنامه‌های دهه کرامت از ۱۳ تا ۲۳ تیر در استان اعلام شد.

انتهای پیام/ک

تأکید معاون استاندار بر اهمیت برنامه‌های اوقات فراغت در روستا‌ها

برچسب ها: استان ، مناطق مرزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.