محمدعلی حوثی: متجاوزان در صدد برنامه‌ریزی برای حمله مجدد به حدیده هستند

رئیس کمیته عالی انقلاب یمنی اعلام کرد کشور‌های متجاوز هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی برای حمله به بندر حدیده در روز‌های آینده هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، محمدعلی حوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن، گفت کشور‌های متجاوز در صدد برنامه‌ریزی برای حمله مجدد به حدیده در روز‌های آینده هستند.

او تاکید کرد هدف از اظهارات و انتشار بیانیه‌های فعلی بهبود وجهه کشور‌های متجاوز و از یاد بردن عامل قحطی و گرسنگی در یمن است.

این مقام ارشد جنبش انصارالله یمن روز گذشته نیز در واکنش به گفتگوی محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، با روزنامه الشرق‌الاوسط درباره یمن گفت: اظهارات محمد بن سلمان نشانه آشکار از مخالفت آنان (متجاوزان) با صلح در یمن است.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمنی افزود: نظام سعودی با تشکل ائتلاف توفان (قاطعیت)، گزینه راه حل نظامی در یمن را برگزید و راه حل‌های سیاسی را رد کرد.

حوثی در ادامه ائتلاف متجاوز سعودی را به حمایت از تروریسم متهم کرد و افزود: ائتلاف متجاوز حامی اصلی گروه‌های تروریستی در یمن است و هر کسی به مناطق تحت اشغال ائتلاف در یمن مراجعه کند یقینا می‌فهد که آنچه که رخ می‌دهد بازسازی نیست بلکه تحکیم اشغالگری است.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار