نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد؛

لزوم به کارگیری جوانان در ادارات استان سمنان

آیت الله شاهچراغی گفت: کار صادقانه در هلال‌احمر عبادت محسوب می شود که باید قدر آن را دانست.

لزوم به کارگیری جوانان در ادارات استان سمنانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با سرپرست جدید هلال احمر استان سمنان و اعضای این جمعیت ضمن اشاره به رسالت خطیر این جمعیت در سطح جامعه گفت: کار صادقانه در مجموعه هلال احمر نوعی عبادت است.

وی با بیان اینکه هلال احمر از کار مردم در هنگام گرفتاری گره‌گشایی می‌کند، تاکید کرد: جایگاه مردمی هلال‌احمر نشان از اعتماد عمومی و همچنین موفقیت این نهاد دارد.

امام جمعه سمنان خواستار نگاه ویژه هلال احمر به مشکلات درون استان شد و گفت: جوانگرایی که در این مجموعه به خصوص در استان صورت گرفته و این امر بسیار خوب است و امیدواریم شاهد اقدامات خوبی از جمعیت هلال احمر باشیم.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های هلال‌احمر به فکر مردم گرفتار بودن است، تاکید کرد: این امر قداست خاصی دارد و به نوعی عبادت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه اعضای هلال احمر باید قدردان موقعیتی که دارند باشند، افزود: خدمات ممتاز هلال‌احمر استان در حوادث سیل اخیر در مناطق مختلف نشان از موفقیت این نهاد دارد که قابل تقدیر است.

عضو خبرگان رهبری در ادامه گفت: غالب افرادی که در هلال احمر کار می‌کنند جوان و جوانمرد هستند که این قابل تقدیر است و آینده این جمعیت را روشن نشان می‌دهد.

انتهای پیام / گ 

کار صادقانه در هلال‌احمر عبادت است

برچسب ها: هلال احمر ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.