رفتن برانکو علیپور را برای ماجراجویی در اروپا مصمم‌تر می‌کند؟

علی علیپور مهاجم گلزن پرسپولیس که پیشنهاد‌های قابل توجهی از تیم‌های خارجی دریافت کرده است، احتمالا با جدایی برانکو، بیشتر از گذشته عزمش را برای رفتن جزم می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،بر کسی پوشیده نیست که مهاجم قراخیلی پیشرفت خود را مدیون برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات سرخپوشان است، مربی‌ای که دیروز رسما قرارداد خود را با مدیران به گفته وی بدقول تهرانی فسخ کرد.

پیشرفت علیپور در چهار فصلی که تحت هدایت سرمربی سابق تیم ملی بازی کرد، محسوس بود و وی در این مدت توانست ٤٢ گل به ثمر برساند و بیش از ١٠ پاس گل برای هم تیمی‌های خود ارسال کند.

اعتماد برانکو موجب شد او علاوه بر به ثمر رساندن دو گل سه امتیازی در دربی، فصل ٩٦-٩٧ هم با ١٩ گل زده به عنوان آقای گلی برسد و جای خالی طارمی هرگز برای هواداران پرسپولیس احساس نشود.

حالا، اما با جدایی این مربی متفکر و بادانش، به نظر می‌رسد علیپور هم شک به دل خود راه نمی‌دهد و رخت سفر به اروپا را می‌بندد، چون هم تمام قله‌های افتخار در ایران را فتح کرد و هم شاید مربیان فوتبال ایرانی چیز جدیدی برای ارتقای سطح فوتبال وی نداشته باشند.
انتهای پیام/س
 

علی علیپور به آرزوی خود می‌رسد؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.