برگزاری همایش قوانین پزشکی قانونی در سمنان

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: همایش تبیین قوانین پزشکی قانونی با محوریت پیشگیری از قصور پزشکی با حضور قائم مقام سازمان قانون پزشکی کشور در سمنان برگزار شد.

برگزاری همایش قوانین پزشکی قانونی در سمنانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، همایش قوانین پزشکی قانونی در سمنان یک روزه به منظور آشنایی پزشکان و متخصصان استان سمنان با اصول و قوانین و روش های پیشگیری، جلوگیری و رسیدگی های قانونی به قصور و تخلفات پزشکی در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد.

مهدی نوروزی مدیر کل پزشکی قانونی استان سمنان گفت : شرکت کنندگان در این همایش علمی و تخصصی در قالب ارائه مقالات کاربردی با مفاهیم و ضرورت های گواهی فوت و جواز دفن، مراجعات ناشی از تصادفات و تخلفات و الزامات و قوانین پزشکی قانونی درباره قصور و تخلفات عمل های جراحی و احیاء و تجویز داروها و رسیدگی بستری و قبل و بعد جراحی اورژانسی آشنا شدند.

وی افزود: این دوره های آموزشی با محوریت پزشکی قانونی با هدف ارتقاء و تبادل یافته های به روز علمی با تجارب پزشکان و متخصصان و هم اندیشی متخصصان گرایش های مختلف پزشکی و درمانی با مسئولان این سازمان اجرا می شود.

انتهای پیام / گ 

همایش قوانین پزشکی قانونی در سمنان برگزار شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار