شوخی جالب شیائومی با طراحی ناچ گوشی‌های اپل +فیلم

شیائومی با تمجید از گوشی‌های مجهز به دوربین pop-up خود، گوشی‌های دارای طراحی ناچ را مورد تمسخر قرار داد.

تمسخر دوربین‌های notches از سوی شیائومی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت شیائومی با انتشار ویدئویی تمسخرآمیز از طراحی notch که در گوشی‌های آیفون به کار رفته است، دوربین pop-up موجود در تلفن‌های همراه خود را تبلیغ کرد. این دو نسل جدید از دوربین‌های موجود در گوشی‌های هوشمند سبب رقابت شدید بین شرکت‌های بزرگ تولید کننده تلفن همراه شده است.


بیشتر بخوانید: عرضه گوشی‌های جدید شیائومی با سیستم عامل اندروید Q


شیائومی در هفته گذشته گوشی هوشمند Mi9T را معرفی کرد ولی هنوز خبر از رونمایی رسمی گوشی Redmi K20 منتشر نشده است. باتوجه به اطلاعات درز کرده از شرکت شیائومی گوشی Redmi K20 مشخصات برتری دارد و به راحتی می‌تواند با قوی‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان رقابت و حتی آن‌ها را پشت سر بگذارد.

مطمئنا یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی Redmi K20 نوع و کیفیت دوربین سلفی آن است. شیائومی با کارگذاری نسل جدید دروبین‌های سلفی روی گوشی جدید خود، قصد دارد تحولی بزرگ را در حوزه دوربین‌ عکاسی تلفن‌های همراه ایجاد کند. شیائومی با انتشار ویدئویی‌ سرگرم کننده، طراحی ناچ را به سخره گرفت و طراحی pop-up را بسیار بهتر از طراحی جدید محصولات اپل دانست. البته کارشناسان فناوری و تحلیل‌گران بازارهای تلفن‌های همراه هوشمند پس از دیدن این ویدئوها، آن‌ها را صرفا جهت تبلیغات و سرگرمی دانستند و نتیجه و تشخیص اصلی را بر عهده کاربران گذاشتند.

با توجه به رقابت شدید بین شرکت‌های مطرح تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان، هر کدام از این شرکت‌ها می‌کوشند با استفاده از روش‌های جدید و به کارگیری فناوری‌های پیشرفته نظرات کاربران بیشتری در جهان را به سمت خود جذب کنند؛ سهم بیشتری از بازارهای جهانی را بدست آورند. در ادامه ویدئویی‌ سرگرم کننده از شوخی شیائومی با طراحی notch را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

pop-up یا notch ؟ شیائومی طراحی notch  را به سخره گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۳:۳۲ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
ویدیوی جالبی بود . اما در متن خبر نوشته شده که اول mi 9t معرفی شده که اشتباس . اول ردمی k20 و ردمی k20pro معرفی شدن و بعد نسخه جهانی redmi k20 یعنی mi 9t معرفی شد و بعدش هم mi 9t pro معرفی میشه که نسخه جهانی یا گلوبال redmi k20 pro هست .
این رو هم بگم که redmi k20 یا همون mi 9t صرفا یک میانرده حساب میشن و redmi k20 pro و mi 9t pro پرچمدار یا همون قاتل پرچمدارای بقیه شرکتا (با توجه به قیمت رقابتی) هستن . در کل:
Redmi k20 pro = mi 9t pro پک گلوبال
Redmi k20 =mi 9t پک گلوبالِ
اینو هم بگم که مشخصات هر مدل با پک گلوبالش یکیه فقط یکم پک گلوبال قیمتش بیشتره .
امیدوارم ابهامات برطرف شده باشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
من که نفهمیدم منظورش چی بود یکی توضیح بده!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
عالی
Iran (Islamic Republic of)
Khalilraisi
۰۵:۰۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
خوبه
آخرین اخبار