ماجرای فرزند نامشروع فوتبالیست معروف چه بود؟

فوتبالیستی که متهم است در رابطه‌ای پنهانی با یک دختر دانش‌آموز وی را باردار کرده بود صبح دیروز با حکم قضات دادگاه کیفری تهران به دو سال تبعید و ۹۹ ضربه شلاق محکوم شد.

ماجرای فرزند نامشروع فوتبالیست معروف چه بود؟به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سال قبل دختر نوجوانی به همراه مادرش نزد پلیس رفت و طی شکایتی گفت که جوان فوتبالیستی به او تعرض کرده است. این دختر که باردار بود، به مأموران گفت قصد نداشتم موضوع را علنی کنم، اما وقتی زندگی خانوادگی‌ام تحت تأثیر این ماجرا قرار گرفت تصمیم به شکایت گرفتم.

این دختر درباره آنچه اتفاق افتاده بود گفت: من با این جوان فوتبالیست دوست بودم با هم بیرون می‌رفتیم و حدود سه سال بود که با هم رابطه داشتیم. روز حادثه او مقابل دبیرستان محل تحصیلم آمد و من و دوستم را سوار ماشین کرد، بعد از اینکه دوستم را به‌خانه‌اش رساندیم، قرار شد مرا به خانه‌ام برساند، اما به‌زور من را به آپارتمانی برد و تعرض کرد.

وقتی به خانه برگشتم از ترس موضوع را به مادرم نگفتم تا اینکه مدتی بعد متوجه شدم باردار هستم و به ناچار مادرم را در جریان ماجرا گذاشتم؛ هر دوی ما گیج بودیم و نمی‌دانستیم باید چه کنیم. هفت ماه از این ماجرا گذشته بود که پدرم موضوع را فهمید و آنقدر عصبانی شد که مادرم را طلاق داد و زندگی ما تحت تأثیر این اتفاق قرار گرفت. بعد از تحقیقات مقدماتی پرونده این ماجرا در دادگاه مطرح شد و در ابتدای جلسه پدر و مادر دختر در جایگاه حاضر شدند و درخواست رسیدگی کردند. در ادامه دختر جوان گفت که بچه را به همراه مادرم به بهزیستی بردیم و تحویل دادیم.

سپس جوان متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: من این دختر را دوست داشتم و هنوز هم دوستش دارم و حتی گفته‌ام حاضرم با او ازدواج کنم، اما خانواده‌اش قبول نمی‌کنند و خود دختر هم قبول نمی‌کند؛ من به او تجاوز نکرده‌ام و رابطه ما به خاطر علاقه‌ای بود که به او داشتم. اگر هم ثابت شود بچه مال خودم است سرپرستی او را قبول می‌کنم.

سپس قاضی تحقیق از مسئولان بهزیستی خواست درباره کودک اطلاعاتی به دادگاه بفرستند و آن‌ها گفتند چند ماه قبل کودک را به زوجی سپرده‌اند و کنترل‌های انجام شده نشان می‌دهد این کودک وضعیت بسیار خوبی دارد و خانواده جدیدش خیلی با او مهربان هستند.

با شناسایی این خانواده مشخص شد زوجی که این کودک را به‌عنوان فرزند پذیرفته‌اند زن و شوهری با سطح اقتصادی متوسط به بالا و بسیار خوش‌سابقه هستند.

در ادامه پدرخوانده کودک برای ادای توضیحات به دادگاه رفت و گفت: من زمانی که این کودک را به سرپرستی قبول کردم بسیار بیمار بود و پزشکان گفته بودند زنده نمی‌ماند، اما آن‌قدر با همسرم تلاش کردیم و او را نزد پزشکان مختلف بردیم و مشورت گرفتیم و از بچه مراقبت کردیم که حالش خوب شد و حالا بچه شیرین زبانی شده که به ما بسیار انس گرفته و مادرخوانده‌اش را خیلی دوست دارد. من درخواست می‌کنم بچه را از ما نگیرید و آرامش ما و کودک را به هم نزنید. با این حال با توجه به درخواست فوتبالیست جوان آزمایشات «دی. ان. ای» روی این کودک انجام شد تا پدر واقعی‌اش شناسایی شود. وقتی آزمایشات پزشکی قانونی نشان داد پدر کودک همین فوتبالیست جوان است قضات دادگاه او را به اتهام رابطه نامشروع به ۹۹ ضربه تازیانه و دو سال تبعید محکوم کردند و کودک حاصل از این ارتباط هم با نظر دادگاه دراختیار پدرخوانده و مادرخوانده قرار گرفت.

منبع:روزنامه ایران

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رها
۱۴:۲۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
یاخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس کوچه ها
۱۳:۵۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
حالا این فوتبالی کی هست؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس کوچه ها
۱۳:۴۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
حالا این فوتبالی کی هست؟؟؟؟ ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
عجب دنيايي شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
متاسفانه به دخترا اگاهی نمی دن چرا باید توکشور ما دخترها باپسرها رابطه داشته باشه مگر نه اینکه این کار هم از لحاظ شرعی وهم از لحاظ عرفی حرام است چرا دخترها اینقدر بایداز این رابطه هاآسیب ببینندمتاسفانه این یک معضل بزرگ توجامعه ماشده می تونم بگم حتی بعداز معضلات اقتصادی که زندگی مردم بخصوص اقشار کم درآمد جامعه روتحت تاثیر قرارداده فساد اخلاقی داره جامعه مون رو به سمت انحطاط ونابودی می کشونه متاسفانه باید بگم در این زمینه خانم ها بیشتر از آقایون مقصرند چرا باید یک زن ویا دختر حیا وعفت رو زیر پا بزاره وبره بایک نامحرم ارتباط داشته باشه بعضی موقع می خوام دادبزنم بگم چرا خودتون تحقیر می کنین چرا باور ندارید در در درجه ی اول خانم ها خیلی خیلی بارزش تر از آقایون هستندچرا چون افراد جامعه رو خانم ها تربیت می کنن پس باید خودشون شخصیت والایی داشته باشن چرا اینقدر دست ودل باز شدین وخودتونو کوچیک می کنین به خودتون بیایین شما زنان دارید باعث نابودی ایران می شید خود شما باعث شدید مردان ما بی غیرت بشن اگه جوانی به دنبال کار نیست که بتونه ازدواج کنه به خاطر سهل الوصول بودن شما زنان هستش مگه ما چه قدر جمعیت داریم که اینقدر بی کار داریم به خاطر تنبلی جوانان ماست
United States of America
ناشناس
۰۹:۰۸ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
متاسفم برا این دختر
United States of America
@مجتبی@
۰۸:۵۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
در هیچ جای دنیا اینگونه نیست که کسی مرتکب جرمی نابخشودنی بشود ولی ابرو او حفظ بشود و اسم و چهره اش هیچ وقت رسانه ایی نشود......
بارها در تلویزیون دیده ایم ک فوتبالیست های مشهور جهانی بر اثر جرم های خیلی ساده تر از این رسانه ایی شدند.
Netherlands
نرجس
۰۲:۳۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
بخدا من به عنوان یه دختر خجالت میکشم وقتی میبینم هم سن وسال های من وارد یه رابطه باجنس مخالف میشن حتی یه دوستی معمولی آخرش روسیاهیش فقط برا دختر وخانوادش میمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۲ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
دختره گفته سه سال باهم رابطه داشتیم بعد چطور میگه به من تجاوز کرده ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
باز به شجاعت ان دختر وان مادر .خدا کمکشون کنه .همین که ان بچه را سقط نکردند .حتما خدا یک راه روشن یا یک در باز براشون قرار میده خداکمکشون کنه .خدابزرگه .ولی خودمونیم چقور ان پسر فوتبالیست انکار کرده .امان از این نامردی .بی مرامی . اینقدر خودخواه ونامرده که گفته ازمایش کنن .پست از خدا میخوام بدای این مکر وفریبکاری نامردی ات مجازات بشی .از ان دختر ضعیف یاد بگیر شجاعانه اعتراف کرد وبچه سقط نکرد .تو بدرد هیچی نمیخوری .فقط کاش بمیری .
Germany
ناشناس
۰۱:۴۱ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
باید این فوتبالیست قصاص بشه پس کجا ست ادالت همین واقعان جای تأسف ه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
ب حق چیزهای ندیده ونشنیده خوب زن میگرف به این کارها کشیده نمیشد!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
امان از دست اين دخترا
Iran (Islamic Republic of)
حسینم
۰۰:۱۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
یحتمل تجاوز نبوده، طبق گفته ها و اتفاقات مشابهی که افتاده، هر دو مرتکب زنا هستند و دختر هم باید علاوه بر تاوان گناهش که داره میده، مجازات هم بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
اسم فوتبالیسته چه بود
Iran (Islamic Republic of)
باران
۲۳:۲۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
-باید اونقد والدین با فرزندشون صمیمی باشن ک راحت حرفشون و بزنن الخصوص دختر
- اگه دختر صمیمی بود با مادر یا پدرش میتونست بگه تجاوز بودن رابطه میشد زود تشخیص داده بشه تا این فوتبالیست راحت خودشو تبرئه نمیکرد ک تجاوز نکرده .
- بین اینا فوتبالیست سود برده و یک خانواده به راحتی از هم پاشیده !
Iran (Islamic Republic of)
لیلی
۲۲:۲۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
زندگی دخترومادری فنا شد..فقط دوسال تبعید باحفظ نام ...دختر نادان وبی تجربه ...زندگی مادر نابود ..عدالت واقعی ودین حافظ حقوق زنان نیست .پسره چی عقل وفهم ودرک وخویشتن داری کجا. ..تاوان رو خانم ها همیشه میدن .پس حواسشون بیشتر به سواستفاده باشه ..اگر قوانین سختگیرانه باشه وقبح وزشتی کار جلوه بیشتری ..استقبال ورواج کمتری پیدا میکنه این بی بندوباریا..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
سلام دختران وزنان اگر عفت وحیا وحجاب کامل داشته باشند این اتفاقات رخ نمی دهد اول آیه پوشش زنان نازل شده سپس آیه نگاه نکردن به نامحرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
آیه حجاب بعد از آیه نگاه نکردن به نامحرم اومده سوره نور آیه 30 و 31
30 ـ به مؤمنان بگو چشم هاى خود را (از نگاه به نامحرمان) فرو گیرند، و عفاف خود را حفظ کنند; این براى آنان پاکیزه تر است; خداوند از آنچه انجام مى دهند آگاه است
31 ـ و به زنان با ایمان بگو چشم هاى خود را (از نگاه هوس آلود) فرو گیرند، و دامان خویش را حفظ کنند و زینت خود را ـ جز آن مقدار که نمایان است ـ آشکار ننمایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
دادگاه محکم و خوب برخورد کرد. ولی در این ماجرا دختر هم تقصیر دارد، دوستی پنهانی با نامحرم اشتباه و گناه بزرگی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
بعضی دخترا از شیطان پلیدترن به نظرم بیشتر دختر مقصره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
نام این فوتبالیست معروف چیه مردم بدانند بعضی از آنها را الگوی فرزندان شان قرار ندهند
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۲۱:۰۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
خیلی جالبه ، این جور مواقع همه توقع دارند که کسی که تجاوز کرده به اشد مجازات برسه ... ولی وقتی به دختران و زنان جامعه گفته میشه نوع پوشش بی حجاب و بد حجاب شما خلاف قانون مملکت و خلاف دستور خداوند متعال هست ، از مرد و زن میگنه به شما چه ربطی داره ، این مسئله شخصیه و به هیچ کسی مربوط نیست ، هر جور دلمون!! بخواد میگردیم. هر جور دلمون بخواد هر نوع رابطه و دوستی رو که دوست داشته باشیم ، داریم به هیچ کسی هم مربوط نیست . و فحش و ناسزاست که به قانون و مجری قانون میدن
اما حالا همون آدما توقع دارند که با متجاوز برخورد قانونی ومحکم صورت بگیره
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۲۵ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
احسنت خوب گفتی
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۱۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
این اتفاقات ناشی از عدم کنترل والدین است چرا باید روابط پنهانی یه دختر کنترل نشه که این فاجعه پیش بیاد فرزندان باید کنترل شون به خصوص دختران که زود فریب می خورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
چشم دختره کور دندش ترم از دوران دبیرستان و انقدر پررو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
وقتی حکم شرعی به خاطر ملاحظات اجرا نمیشود فساد در کشور همه گیر شود
Iran (Islamic Republic of)
سایه
۱۸:۳۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
اینم از دادگاه عدالت
هی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
حالا کدوم فوتبالیست است؟
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۱:۰۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
زنای غیرمحصنه جزاش100ضربه شلاق درملاعام میباشد.حالاعفت دخترراهم ازبین برده که بایددیه بدهد.اگه زوری هم بوده باشه که تجاوزبه عنف محسوب میشود.البته این موردرونتوانسته اند درمورداین شخص ثابت کنند.(احتمالا تمام حکم دادگاه توخبرنیومده.)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
پس چرا سنگسارش نکردند مگه حکم زنا سنگسارنیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
زنا با زن شوهردار حکمش سنگسار است
Iran (Islamic Republic of)
کویر
۱۹:۰۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
زنایه محسنه حکمش سنگ سار غیر از اون صد ضربه شلاق داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
سنگسار خیلی خیلی شرایط خاصی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
حکم زنای محصنه سنگساره
این زنای غیر محصنه است که حکمش شلاقه
Iran (Islamic Republic of)
م.
۲۱:۴۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
داداش حواست کجاست؟میگه دختر بود که مورد تعرض قرار گرفت.
اگه زن متاهل بود و اون فوتبالیست هم متاهل بود در اون صورت زنا حساب میشد.
Iran (Islamic Republic of)
تشکری
۲۳:۱۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
نه سنگسارنیست چون هردوتا مجرد بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
زنای محصنه سنگسار دارد زنای مرد و زنی که ازدواج کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۰:۱۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
زنای محسن حکمش اعدام هست یعنی هردوطرف یا یکی از دونفر متاهل باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۱ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
دقبقا اصلا حکم اسلام اجرا نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
خداروشکر از مادرخوانده وپدر خواندش جدا نکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
خبرای بدی شنیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
اگر دختر به پسر رو ندهد این اتفاقات نمی افتد.بیچاره اون بچه که وقتی بزرگ شه و بفهمه پدر و مادر واقعیش نیستن چه حالی بشه
Iran (Islamic Republic of)
خدیجه
۱۴:۲۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
لطفا خبر بعد آزمایش هم بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
مال همان فتبالیست
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۳:۱۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
خبر کامل بخون مشخص شده عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
صفار پارسی
۱۴:۱۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
در رابطه ی نامشروع همیشه دختر بیشتر ضرر میکند...آیا این عدالت است که زندگی این خانواده برای همیشه پاشیده شود؟و فقط دو سال اون فوتبالیستی که ازش نامی برده نشده تبعید شود؟...کمترین نام ممکن علنی کردن نام این فوتبالیست معروف است چون که اینان فرهنگ سازان جامعه هستند...هرچه تنفس مسموم اینها بیشتر باشد یاد جملهی معروف گاندی میفتیم که فرمودند{وقتی ارزشها عوض میشوند، عوضیها باارزش میشوند...}
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
خدایا کمک کن هیچ جوانی از دختر و پسر در این آب و خاک در این مسیر اشتباه قرار نگیرد.مسئولان ازدواج را تسهیل کنند. خانواده ها سهل بگیرند و مهریه سنگین قرار ندهند.آبرو از هر چیزی مهم تر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
مفهوم تبعید یعنی چه ؟ ایشان هرکه هست متجاوز و متعدی است. مجازات خیلی سنگین تری باید تحمل کند.آن دختر به گفته خودشان دانش آموز/خام و بی تجربه بوده که حتی این شخص اجازه نشاط کودکانه هم به او نداده و فریبش داده و اینجور که از گفته هاش پیداس مورد تجاوز قرار گرفته و بعد ایشون باید بگه تا کنون چند خانواده را با مشکل مواجه کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
ببخشید دختر هفده ساله مگر عقل ندارد
بعضی از دخترها را مادرها یا باید آنها را زود شوهر دهند
یا باید نظارت نمایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
به زور مگه تجاوز نمیشه رابطه نامشروع چی میگه پس
این چه حکمیه دوسال تبعید!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
چرا 99 ضربه شلاق چرا 100 ضربه نه؟ مگه حد زنا 100 ضربه نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
حالا بخاطر يکي چونه نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
اگر دختر شوهر داشت زنا محسوب میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
در پاسخ ناشناس ۱۴:۲۹ اگر شوهر داشت زنای محصنه بود و حکمش سنگسار لطفاً بدون اطلاع از چیزی نظر ندهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
اون زنای محصنه میگن... هر دو زنا هست
Iran (Islamic Republic of)
مهدی داداش نژاد از تبریز
۰۱:۳۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
هر گونه رابطه جنسی بدون سیغه محرمیت بین مرد و زن زناست. اونی که شما فرمودین اگر شوهر داشت اسم زنا بود اون موقع میشد زنای محسنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۶ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
ناشناس ۱۴:۳۹هرکس بدون عقد موقت یا دایم چنین رابطه‌ای با کسی داشته باشه میشه زنا محض اطلاع
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۲:۰۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
خود دختر هم خیلی مقصره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
دختر راه ازدواج راه ساده ایی است چرا همه را درگیر میکنید بعد میگویید نفهمیدم اشتباه کردم
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر امریکا
۰۲:۳۲ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
متاسفانه این موضوع ها برای دخترای ساده عبرت نمیشه... وما باید همیشه از این حوادث و اخبار بد رنج ببریم
آخرین اخبار