عزم جدی دولت برای رضایتمندی و حل مشکلات مردم

استاندار دیشب در جمع مردم قاین گفت: تلاش می‌کنیم با جهش درتکمیل زیرساخت‌ها و افزایش سرمایه گذاری دولت و بخش خصوصی، توسعه استان را شتاب دهیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، معتمدیان استاندار خراسان جنوبی شهرستان قاین را قطب کشاورزی و نیروی انسانی متعهد دانست و اظهار امیدواری کرد و گفت : بهره برداری از مرحله نخست واحد فولاد قاین تا پایان سال و مرحله دوم تا پایان سال ۹۹ تحولی بزرگ در حوزه صنعت و اشتغال این شهرستان ایجاد شود.

وی اتصال خراسان جنوبی به راه آهن و تسریع در محور‌های گناباد به قاین و بیرجند به قاین را از برنامه‌های مهم دولت در آینده اعلام کرد.

استاندار افزود: تنها حدود ۱۰ درصد از محصولات کشاورزی در استان فرآوری می‌شود، از این رو توسعه صنایع فرآوری محصولات کشاورزی و تلاش به منظور ورود بخش خصوصی به این حوزه از جمله اقداماتی است که در اولویت قرار خواهد گرفت.

معتمدیان همچنین در جمع فرهیختگان قاین با اشاره به آسیب‌های خشکسالی چندساله و خالی از سکنه شدن بیش از ۱۷۰۰روستا گفت: برای رفع مشکلات نیازمند برنامه ریزی میان مدت و بلند مدت با بهره رگیری از ظرفیت‌های منطقه هستیم.

سفر استاندار به شهرستان قاین امروز هم با بازدید از چند طرح این شهرستان ادامه دارد.

انتهای پیام/ک

توسعه صنایع فرآوری محصولات کشاورزی در دستور کار دولت

برچسب ها: استانداری ، خشکسالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار