مرد آهنی خریدار جدید نساجی

مالکان بی میل نساجی در آستانه واگذاری تیم محبوب قائمشهر به یک تاجر آهن هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،جلسه‌های پی در پی استاندار و مدیر کل ورزش وجوانان مازندران با فرهاد صنیعی فر و رضا حدادیان مالکان مشترک نساجی گویا نتیجه‌ای در برنداشته و این دو هیچ رغبتی برای تیم داری در فصل آینده ندارند.

حالا از این باشگاه خبر می‌رسد یک تاجر آهن که از لحاظ مالی هم بسیار متمول است، درخواست خرید تیم ریشه دار مازندران را به مالکان ارائه کرده و جلسات متعددی را هم با آن‌ها داشته است و طرفین حتی در جلسه آخر به توافقات نهایی هم رسیدند.

شنیده‌ها حاکی از این است این تاجر علاوه بر پرداخت بیست میلیارد تومان به مالکان تیم، مکلف شده بدهی‌های نساجی را هم تسویه کند.

در حالیکه پس از توافق اولیه و مکتوب کردن قرارداد رضا حدادیان موافقت خود را برای امضای نهایی اعلام کرد، اما صنیعی فر فرصتی چند ساعته برای بررسی بیشتر طلب کرد که هم اکنون از آن سه روز گذشته است و هنوز وی پای قرارداد را امضا نکرده است.

این‌ها در حالی است که کمتر از ٤٥ روز تا شروع فصل جدید باقیمانده و نساجی در نابسامان‌ترین وضعیت خود به سر می‌برد، چون نه مالک دارد نه سرمربی و چندین و چند قرارداد تمدید نشده بازیکنان هم روی میز است.
انتهای پیام/س
 

مالک جدید نساجی از بازار آهن می‌آید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.