ورود ملی پوشان ووشو به بندرعباس/ آغاز تمرینات از فردا

تیم ملی ووشو رده‌های سنی ایران برای برپایی اردو امروز وارد بندرعباس شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،تیم ملی ووشو رده‌های سنی ایران برای برپایی اردو امروز وارد بندرعباس شد.

سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی ووشو پسران ایران در دو بخش تالو و ساندا از فردا (چهارشنبه) در خانه ووشو بندرعباس آغاز می‌شود و تا ۱۳ تیر نیز ادامه خواهد داشت.

مربی هرمزگانی تیم ملی ووشو تالو جوانان ایران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان ،گفت: ملی پوشان ووشو ایران برای حضوری موفق در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شوند.

علیرضا بهرمن افزود: مسابقات قهرمانی آسیا روز‌های ۲۴ مرداد تا ۲ شهریور به میزبانی کشور برونئی برگزار می‌شود.

وی گفت: در این اردو تالوکاران در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان و سانداکاران در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان زیر نظر کادر فنی تیم ملی تمرین می‌کنند.

رئیس هیات ووشو هرمزگان با اشاره به امکانات مناسب خانه ووشو بندرعباس، گفت: برپایی اردوی تیم ملی در بندرعباس به رشد و توسعه ووشو هرمزگان کمک قابل توجهی خواهد کرد.

علیرضا بهرمن به غیبت ووشوکاران هرمزگانی هم در این مرحله از اردو اشاره کرد و افزود: امیرحسین چرزه و بنیامین تنی در بخش تالو و محمدصدرا اردشیری در بخش ساندا در مسابقه انتخابی تیم ملی شرکت کردند، اما نتوانستند نظر کادر فنی را برای حضور در اردو جلب کنند.

مربی تیم ملی ووشو جوانان ایران گفت: رئیس فدراسیون ووشو نیز برای نظارت بر تمرینات ملی پوشان و شرکت در مجمع سالیانه هیات ووشو هرمزگان یازدهم تیر به بندرعباس سفر می‌کند.

انتهای پیام/ب

بندرعباس میزبان اردوی تیم ملی ووشو

برچسب ها: ووشو ، هنرهای رزمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.