تجهیز سالن رضازاده اردبیل از هر لحاظ مطابق استاندارد جهانی است

استاندار اردبیل گفت: تجهیز سالن رضازاده اردبیل از هر لحاظ مطابق استاندارد جهانی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در حاشیه بازدید از سالن برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال در اردبیل گفت: تجهیز سالن رضازاده از هر لحاظ مطابق استاندارد جهانی است و از همه مهمتر تماشاگران این سالن با وقارترین تماشاگران در جهان هستند و خواهند بود.

وی افزود: سالن ۶ هزار نفری رضازاده یکی از کم نظیرترین سالن‌های دارای استاندارد جهانی در کشور است و نام ایران توسط تماشاگران فهیم اردبیلی طنین انداز خواهد شد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه انتقال فرهنگ غنی ایران باید در این رویداد‌ها صادر شود گفت: تماشاگران با نظم و برنامه خوب ثابت خواهند کرد که همانند سایر عرصه‌ها در دنیا بی نظیر هستند و فرهنگ و تمدن ایران توسط آن‌ها به سایر نقاط جهان صادر می‌شود.

بهنام جو تماشاگران را مشوق اصلی تیم ملی ایران بر شمرد و تصریح کرد: مردم علاوه بر تشویق یکپارچه تیم ملی والیبال ایران، از سایر تیم‌های حاضر در سالن مسابقات استقبال خوبی خواهند کرد.

وی افزود: هماهنگی دستگاه‌های متولی و درگیر در این دوره از مسابقات شایسته تقدیر است و تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی در این دوره از مسابقات آبروی استان و جمهوری اسلامی را تضمین می‌کند.

استاندار اردبیل میزبانی از هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال را فرصت طلایی برای معرفی ظرفیت‌های اردبیل بر شمرد و گفت:اینکه بیش از یک میلیارد نفر از شبکه‌های جهانی این رقابت‌ها را رصد می‌کنند باید قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان را معرفی کنیم.

بهنام جو انعکاس اخبار این رقابت‌ها را مهم دانست و اظهار کرد: تحقق این مهم وظیفه رسانه‌ها بویژه رسانه ملی است و شرایط نرم افزاری از هر لحاظ برای رسانه‌ها پیش بینی شده است.

وی بر ضرورت وجود یک تیم معتبر والیبال در استان اردبیل تاکید کرد و افزود: ورزش والیبال در استان اردبیل طرفداران زیادی دارد و باید بعد از برگزاری این دوره از مسابقات برای تشکیل حداقل یک تیم دسته اولی اقدام شود.

انتهای پیام/ح

اردبیل میزبان هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال

برچسب ها: والیبال ، استاندارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.