بسته اخبار حوادث امروز ۲۸ خرداد ماه ۹۸

تصادف در جاده گاودشت بابل ۶ مصدوم داشت/ کشف ۲۰ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در ساری

مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۲۸ خرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهمترین حوادث امروز سه شنبه ۲۸ خرداد ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.
 

تصادف درجاده گاودشت بابل ۶ مصدوم داشت

 
غلام نیا روشن سخنگوی اورژانس ۱۱۵ بابل گفت: دیشب  در ساعت ۲۳:۱۳ دقیقه مبنی تصادف سمند و پراید در جاده گاودشت حمزء رضا ورودی شهید آباد به مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل گزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه خشرودپی و بندپی شرقی و آمین اباد را به محل حادثه اعزام کرد.

وی گفت: اولین اکیپ از تکنسین‌های اورژانس در مدت زمان ۱۱دقیقه و دومین و سومین اکیپ از تکنسین‌ها اورژانس با توجه به محل حادثه و پایگاه اعزام آمبولانس در ساعت۲۵ :۲۳دقیقه در محل حادثه حضور پیدا کردند.

غلام نیا روشن افزود: این حادثه متاسفانه ۶ مصدوم داشت که ۲مرد۲۶و ۴۸ساله و ۴زن ۱۸ ، ۵۰ ،۱۵ و ۵۰ساله دچار آسیب دیدگی مولتی تروما وهدتروما شدند.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ بابل تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات پزشکی اولیه مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

کشف 20 تن چوب آلات جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ سید جعفر ساداتی سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اينکه افرادي در یکی از روستاهای شهرستان ساري با قطع درختان جنگلي آنها را در باغي دپو و در فرصت هاي مناسب اقدام به فروش آن می کند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تشديد اقدامات کنترلي، متهم به قاچاق چوب شناسایی و دستگیر شد و با هماهنگی قضائي با همکاري نمايندگان منابع طبيعي، محل دپوی چوب ها شناسایی و بازرسی شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان مازندران، از کشف 20 تن انواع چوب آلات جنگلي قاچاق در این مکان خبر داد وگفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این میزان چوب 400 میلون ریال است .

 

وی افزود: کليه چوب آلات به اداره منابع طبيعي تحويل و متهم پس از دستگيری با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق موتور سیکلت با ۸ فقره سرقت در ساری

سرهنگ ناصر علی ضفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در ساری، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت ماموران پاسگاه انتظامی شهدای شمال تجن با انجام اقدامات اطلاعاتی، سارق را شناسایی کردند.

وی گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش در یکی از روستا‌های این شهرستان دستگیر کردند.

سرهنگ صفرپورافزود:متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۸ فقره سرقت موتورسیکلت در شهر ساری و روستا‌های اطراف اعتراف کرد.

صفرپور از کشف ۷ دستگاه موتور سیکلت سرقتی از مخفیگاه متهم خبر داد و گفت: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کشف کود شیمیایی قاچاق در ساری

سرهنگ سیدجعفر ساداتی سرپرست پلیس آگاهی مازندران گفت کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی فردی که در عرضه و توزیع کود و سموم کشاورزی خارج از شبکه توزیع در یکی از روستا‌های ساری فعالیت داشت، شدند.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی‌های همه جانبه با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از محل نگداری و دپوی کالا توسط متهم ۳ و نیم تن انواع سموم و کود شیمیایی قاچاق کشف کردند.

ساداتی ارزش کالای کشف شده را بالغ بر ۸۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: کالا‌های کشف شده به سازمان جمع آوری فروش اموال تملیکی استان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۵ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک کامیونت حامل چوب در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران باهماهنگی قضایی، خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۵ تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ زارع گفت: راننده خودرو به مرجع قضائی معرفی و چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.


انتهای پیام/س
برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار