برگزاری طرح نشاط معنوی درهمدان

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری طرح نشاط معنوی در این استان خبر داد.

برگزاری طرح نشاط معنوی درهمدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام سید علی حسینی، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری طرح نشاط معنوی در قالب برنامه‌های فرهنگی اداره اوقاف استان در ایام تابستان خبر داد و گفت: در این طرح ۴۰ بقعه متبرکه استان میزبان نوجوانان و نوجوانان استان خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه امسال طرح نشاط معنوی با همکاری و مشارکت مساجد، پایگاه‌های بسیج و کانون‌های مساجد برگزار می‌شود، افزود: در برگزاری این طرح ۲۵ مبلغ اعزامی از شهر قم و ۱۵ مبلغ بومی با تخصص‌های مختلف فعالیت دارند.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه تا هفتم تیرماه زمان برگزاری کلاس‌های طرح نشاط معنوی است یادآور شد: کلاس‌ها از ۱۴ تیرماه آغاز می‌شود و تا پایان نیمه شهریورماه ادامه دارد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به برگزاری کلاس‌های خطاطی، آموزش قرآن کریم و احکام، زندگی به رنگ خدا به منظور افزایش بصیرت در خانواده‌ها و... در طول برگزاری طرح گفت: هدف از برگزاری این کلاس‌ها غنی‌سازی اوقاف فراغت نوجوانان و جوانان و نیز با حضور خانواده‌های افراد ترویج سبک زندگی اسلامی و ارتقای سطح فرهنگی است.

وی بیان کرد: سال گذشته تقریباً یک‌هزار نفر در کلاس‌های طرح نشاط معنوی شرکت کردند که امیدواریم امسال این تعداد ۱۵ تا ۲۰ درصد به دلیل مشارکت سایر سازمان‌ها در برگزاری آن داشته باشیم.

انتهای پیام/ب

فعالیت ۴۰ مبلغ در طرح نشاط معنوی همدان

 
برچسب ها: نشاط معنوی ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.