فرماندار تربت جام:

اولویت مجموعه دولت در تربت جام مسائل اقتصادی است

نشست فصلی با بخشداران، شهرداران و اعضای شورای شهرهای تابعه تربت جام در محل فرمانداری برگزار شد.

اولویت مجموعه دولت در شهرستان مسائل اقتصادی است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام گفت: اولویت مجموعه دولت در شهرستان مسائل اقتصادی است و  رویکرد ما مثلث توسعه اقتصادی  خراسان رضوی و ارتقای وضع اقتصادی شهرستان با همیاری معین های اقتصادی است.

 

وی تصریح کرد: تربت جام قابلیت ها و پتانسیل های متعدد در حوزه سرمایه گذاری دارد و معین های اقتصادی میتوانند پروژه های متعددی را در زمینه های اکوتوریسم، معادن، صنایع دستی و فرآوری محصولات کشاورزی در تربت جام اجرا نمایند.

 

فرماندار تربت جام گفت: همچنین معیشت مردم برای ما اهمیت فراوانی دارد و با افرادی که با کم فروشی یا گران فروشی، احتکار و سودجویی  بخواهند در اقتصاد شهرستان اخلال ایجاد کنند, به شدت برخورد خواهیم کرد.

 

حمیدی افزود: در آستانه تخصیص اعتبارات تملک دارایی هستیم و اولویت های شهرستان را بر مبنای آن چه متخصصان و صاحب نظران هر حوزه به بخشداری ها و فرمانداری مشورت داده اند تعیین کرده ایم.

 

وی ادامه داد: خرج و مصرف اعتبارات باید حساب و کتاب داشته باشد. اعتبارات بر مبنای پروژه ها و اهداف تعیین شده می بایست مورد استفاده قرار گیرند و خرج های میلیونی برای مراسم ها ممنوع است؛ باتوجه به مسائل و مشکلات اقتصادی، هزینه‌کرد ادارات باید کاهش پیدا  کند.

 

فرماندار تربت جام درباره مصرف آب در روستا گفت: برای جلوگیری از کمبود منابع آب شرب, این منبع نباید برای دام مصرف شود و در منازل شهری هم نباید از آب شرب برای آبیاری باغچه ها یا شستشوی خودروها استفاده کرد.


انتهای پیام/س.ج

 

استفاده از آب شرب برای مصارف غیر خوراکی مناسب نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.