رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره):

ورود یک ریال سود از دارو به ستاد ممنوع است/ رونق تولید سلاحی است که با تحقق آن دشمن آسیب می‌بیند

مخبر گفت: توسعه، اشتغال، فقرزدایی و رونق تولید سلاحی است که با تحقق آن دشمن آسیب خواهد دید.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در مراسم افتتاح شهرک صنعتی دارویی برکت و رونمایی ٩ قلم دارو برای نخستین بار در کشور اظهار کرد: ما باید قبول کنیم در جنگی وسیع‌تر و فراگیرتر از جنگ تحمیلی قرار داریم و بعید می‌دانم مسئولان و مردم آن را حس نکرده باشند، ما در جنگ تحمیلی سه مولفه موفقیت داشتیم یکی فرماندهی امام خمینی (ره) بود که کمتر به آن پرداخته شده است در پاوه و حصر آبادان امام فرماندهی کردند و گفتند باید خرمشهر آزاد شود و آبادان آزاد و کردستان از لوث ضد انقلاب پاک شود و همه این‌ها زمانی بود که ارتش منسجم نبود و سپاه پاسداران کامل شکل گرفته نبود و فرماندهان فارغ التحصیلان دبیرستان و جوانان بودند.

وی ادامه داد: امروز جنگ عمیق‌تر و وسیع‌تر است در جنگ محدوده‌ای از جغرافیا درگیر بود، اما امروز همه کشور و ٨۵ میلیون نفر درگیر هستند، اما زیرساخت و امکانات و نفوذ بین المللی با آن زمان قابل مقایسه نیست؛ اینکه برخی فکر می‌کنند جنگ رخ دهد آمریکا به ایران می‌آید شوخی است، اما دشمن می‌تواند فشار اقتصادی به مردم وارد کند و ١٢ سال پیام مقام معظم رهبری مربوط به این بخش است.

سرداران جنگ اقتصادی امروز فعالان اقتصادی هستند

مخبر گفت: ما رهبری هوشمند و دانا و مردمی پا به رکاب داریم سرداران جنگ اقتصادی امروز فعالان اقتصادی هستند و اگر پای کار بیایند و مانند زمان جنگ پا به رکاب باشند این دوران را به آسانی پشت سر می‌گذاریم، شهرک صنعتی دارویی برکت در دوران تحریم ایجاد شده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)  تاکید کرد: من فکر می‌کنیم یک اتحاد باید بین بخش خصوصی و دولتی و عمومی شکل بگیرد و در زیر سایه این اتحاد با ایجاد سود از تحریم عبور خواهیم کرد.

باید جوانان پا به رکاب را مدیریت کنیم

وی ادامه داد: به لحاظ تکنولوژی و جوانان پا به رکاب چیزی کم نداریم، اما باید آن‌ها را مدیریت کنیم، مقام معظم رهبری راهبرد تولید و رونق تولید را بیان کرده‌اند که راهبردی‌ترین مطلب است که می‌تواند ما را از تحریم‌ها عبور دهد.

مخبر گفت: یرخی می‌گویند محور توسعه اقتصادی باشد، اما راهبرد توسعه  اشتغال، فقرزدایی و رونق تولید سلاحی است که با تحقق آن دشمن آسیب خواهد دید و اگر فعالان اقتصادی به این موضوع اهمیت دهند می‌توانی پیروزی بزرگی داشته باشیم.

در ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) به دنبال انتفاع نیستیم

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)  بیان کرد: دشمنان به صراحت می‌گویند در حوزه  دارو و تجهیزات پزشکی و غذا تحریمی وجود ندارد در حالی که این فریب و نیرنگ بزرگی است، زیرا نمی‌توان نقل و انتقال مالی داشت، یکی از راهبرد‌ها در ستاد اجرایی امنیت در حوزه داروست ما در ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)  به دنبال انتفاع نیستیم و ورود یک ریال سود از دارو به ستاد ممنوع  است و همه سود به صنعت تزریق می‌شود.

در حال تکمیل/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.