توصیه یک هموطن به نظامیان انگلیسی روی آنتن بی‌بی‌سی: با خودتون پوشک بیارید +فیلم

اظهارنظر جالب یک هموطن در بی‌بی‌سی فارسی پیرامون اتهام‌زنی‌های غرب علیه ایران درباره حادثه حمله به نفتکش‌ها را مشاهده می‌کنید.

توصیه  جالب یک هموطن به نظامیان انگلیسی روی آنتن بی‌بی‌سی/ حتما با خودتون پوشک بیارینبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در یکی از برنامه‌های شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی که به طور مستقیم با مردم ارتباط برقرار می‌کند، شخصی که از ایران با این شبکه تماس گرفته بود، با دلایل قانع کننده‌ای پاسخ اتهامات واردشده به ایران درباره نفتکش‌های دریای عمان را داد و تلاش‌های مجری برای بی‌اثر کردن پاسخ‌های وی بی‌فایده بود.

گفتنی است؛ در پی حادثه روز پنجشنبه گذشته  ۲۳ خرداد در دریای عمان و حمله به دو نفتکش ژاپنی همزمان با سفر نخست‌وزیر این کشور به تهران، مقامات آمریکایی و رسانه‌های معاند غربی اتهام‌زنی‌های خود را علیه ایران شروع کردند. آنها با دلایل پوچ و بی‌اساس سعی در مقصر جلوه دادن ایران در این حاذثه و ایجاد تنش در  منطقه را دارند. این اتهامات در حالی علیه ایران مطرح می‌شود که کارشناسان متعددی اعلام کرده‌اند با وجود اتهامات واشنگتن علیه ایران، هیچ دلیلی مبنی بر نقش تهران در حمله به نفتکش‌ها در دریای عمان وجود ندارد  و این حمله در آب‌های خلیج فارس هیچ نفع فوری برای ایران ندارد.

در ادامه ویدئوی برنامه مذکور شبکه بی‌بی‌سی فارسی را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: بی بی سی ، خلیج فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Aa
۱۹:۵۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
گنگره آمریکا برای نقد ایران باید یک نفر را از ایران یک دفعه ببرد آمریکا تا طرف مثل این هموطن اصل قضیه رو برای گنگره بگویید وگرنه خودشان که همیشه دروغ گفته و آدم دروغگو از دروغ خوشش می آید و در جانش می نشیند مثل پمپئو.....
Iran (Islamic Republic of)
علی طاهری
۱۹:۰۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
حامیان‌ آمریکا اگه‌عرضه‌دارن‌‌شروع‌کننده‌جنگ‌باشند‌تاببینن‌ چه‌بلایی‌سرشون‌میاد‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
ایول واقعا انجا پوشک یه معضل شده کمبود داریم. اوناهم که نیاز دارن .
آخرین اخبار