پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی درمانگاه تامین اجتماعی عجب شیر

فرماندار عجب شیر گفت: درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهرستان ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان ۹۸ به بهره برداری می‌رسد.

پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی درمانگاه تامین اجتماعی عجب شیربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریزاصغرپور فرماندار عجب شیر در بازدید از درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهرستان عجب شیر گفت: با بهره برداری از درمانگاه تخصصی، یک تحول اساسی در ارائه خدمت درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی عجب شیر انجام می‌شود.

فرماندار عجب شیر هدف از این بازدید را بررسی موانع و مشکلات پروژه درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان و بررسی راهکار‌هایی جهت تسریع در اتمام این پروژه دانست.

فرماندار عجب شیر اظهارکرد: بیش از ۸هزار و۵۰۰ نفر بیمه شده اصلی در عجب شیر وجود دارد که با تحت پوشش قراردادن ۲۶ هزار نفر جمعیت شهری و روستایی از سوی این بیمه و یکهزار و۲۰۰ نفر بازنشسته و مستمربگیر بیمه تامین اجتماعی وجود دارد که مسیر ارایه خدمات درمانی مطلوب به مردم این منطقه فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه برای این درمانگاه ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است، گفت: کلنگ زنی این طرح توسط وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سال ۸۶ در زمینی به مساحت ٢ هزار و ٩٠٠ مترمربع آغاز شده است و تاکنون بیش از ۹۰ میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است.

وی افزود: این طرح در سه طبقه شامل بخش‌های پزشکان عمومی، متخصص، داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی و دندانپزشکی مجهز خواهد شد.

 

انتهای پیام/ش

 درمانگاه تامین اجتماعی عجب شیر ۸۶ درصد  پیشرفت فیزیکی دارد

برچسب ها: درمان ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه باغبانی
۱۴:۱۹ ۲۵ دی ۱۳۹۸
این درمانگاه کادر مورد نظر خودش رو چه زمانی و از چه طریقی انتخاب میکند؟
آخرین اخبار