۸۰۰۰ آموزگار آموزش دوره تغذیه و سلامت دانش آموزان را فرا می گیرند

رییس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برگزاری دوره ضمن خدمت تغذیه سالم و سلامت دانش‌آموزان ویژه آموزگاران پایه در تابستان سال جاری خبر داد.

۸۰۰۰ آموزگار آموزش دوره تغذیه و سلامت دانش آموزان را فرا می گیرندبه گزارش    خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شیرزاد احسانخواه رییس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان  کرمانشاه در محل اداره سلامت و تندرستی از برگزاری دوره آموزشی تغذیه سالم و سلامت دانش‌آموزان برای کلیه آموزگاران پایه، مدیر آموزگاران و آموزگاران درس تربیت بدنی در سراسر استان خبر داد.

وی افزود: این دوره آموزشی به عنوان دوره ضمن خدمت به مدت ۱۲ ساعت، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به صورت حضوری تا پایان تیر ماه سال جاری در کلیه نواحی، مناطق و شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

احسانخواه ادامه داد: در این دوره حدود ۸۰۰۰ آموزگار با هدف حفظ و ارتقای سلامت جسمی، روانی و اجتماعی دانش‌آموزان دوره ابتدایی تحت آموزش قرار می‌گیرند.

رییس اداره سلامت و تندرستی گفت: دوره آموزشی تغذیه و دوپینگ که در راستای اجرای تفاهم‌نامه سال تحصیلی ۹۹-۹۸ خواهد بود، به صورت مشترک با اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد.

وی  بیان کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی و تقویت شایستگی‌های بهداشتی همکاران فرهنگی یکی از رئوس کار این اداره می‌باشد و تابستان فرصتی مناسب جهت آموزش و توانمند کردن همکاران است، این دوره در تابستان سال جاری و پیش از شروع فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی در سال تحصیلی آینده برگزار خواهد شد.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری دوره ضمن خدمت تغذیه سالم و سلامت دانش‌آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار