طاهری: پرسپولیس را به دلیل اغوای طارمی محروم کردند/ با کاوه رضایی توافق کردیم، اما او به استقلال رفت

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس به حواشی پیش آمده در زمان مدیریتش در این باشگاه واکنش نشان داد.

طاهری: پرسپولیس را به دلیل اغوای طارمی محروم کردند/ با کاوه رضایی توافق کردیم، اما او به استقلال رفتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر طاهری مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس تهران درخصوص قراردادی که در زمان مدیریتش با مهدی طارمی بسته شد و منجر به محرومیت این باشگاه از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی شد اظهار کرد: در این قرارداد ۲ مطلب حائز اهمیت است. اول اینکه من نباید از طرف فدراسیون فوتبال صحبتی کنم  اما باید بررسی کرد که نقش سازمان لیگ در این قرارداد درست بوده است یا نه؟

در قرارداد طارمی، باشگاه پرسپولیس را به دلیل اغوای او محروم کردند

طاهری افزود: من درخواست دارم که دوباره به آیین نامه رجوع کنیم. به هیچ وجه بحث ما در این قرارداد مربوط به جعل قرارداد و یا جابجایی تاریخ نیست. بلکه باشگاهِ ما را به دلیل اغوای طارمی محروم کرده‌اند، اما این اغوا از سوی من صورت نگرفته بود. هیچ جعلی هم در قرارداد ما با مهدی طارمی وجود نداشته است.

طاهری: پرسپولیس را به دلیل اغوای طارمی محروم کردند/ با کاوه رضایی توافق کردیم، اما او به استقلال رفت

او ادامه داد: حالا در ایران رقیبان مان حرف‌هایی می‌زدند که اصلا مهم نیست. مگر من یواشکی قرارداد طارمی را بسته ام؟ کارت بازی آسیایی و ITC طارمی از کجا صادر شده است؟ چرا چیزی که اظهر من الشمس است را برای خودمان سخت می‌کنیم؟

نوراللهی را به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس اضافه کردیم

مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص قراردادی که در زمان مدیریتش با احمد نوراللهی امضا کرد و حاشیه ساز شد، تصریح کرد: در یک زمانی نوراللهی مشکل خدمت سربازی داشت. من باز هم می‌گویم که به قرارداد نوراللهی هم رجوع شود. زمان نقل و انتقالات در حال اتمام بود. در تاریخ ۱۵ شهریود ما با نوراللهی به توافق رسیدیم که نمی‌توانستیم با او قرارداد امضا کنیم. در حالی که زمان نقل و انتقالات ۱۶ شهریور به اتمام می‌رسید. بعد از آن در آبان ماه با استعلامی که گرفتیم مشخص شد که حالا می‌توانیم با او قرارداد را ثبت کنیم.

طاهری اضافه کرد: من پرسیدم که تاریخ قرارداد با نوراللهی را چه زمانی در قرارداد قید کنیم؟ یعنی زمان توافق که در ۵ شهریور بود را  یا زمان مشخص شدن استعلامش در آبان ماه را قید کنیم؟  با استعلامی که از فیفا گرفتیم مشخص شد که همان تاریخ توافق را می‌توانیم در قراردادش ثبت کنیم و او را به عنوان بازیکن آزاد به تیم اضافه کردیم.

طاهری: پرسپولیس را به دلیل اغوای طارمی محروم کردند/ با کاوه رضایی توافق کردیم، اما او به استقلال رفت

با کاوه رضایی توافق کرده بودیم

طاهری درباره توافقی که او با کاوه رضایی داشته است، اما پس از آن رضایی با استقلال قرارداد امضا کرد، خاطر نشان کرد: توافق ما با کاوه رضایی به هیچ وجه بهم نخورد. ما آخر هفته با رضایی توافق کردیم، اما روز شنبه با خبر شدیم که او با باشگاه استقلال تهران قراردادش را امضا کرده است.


بیشتر بخوانید:

برانکو: به زودی به عربستان سفر می‌کنم/ زندگی حرفه‌ای من در ایران به پایان رسیده است

برانکو در پرسپولیس کار بزرگی کرد/ هیچ مذاکره‌ای با قطبی انجام نشده است

هواداران پرسپولیس خواستار برکناری خلیلی و استعفا عرب شدند/ مدیر پرسپولیسی کتک خورد


انتهای پیام/

اظهارات مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار