گل‌محمدی: با استعلام از وزارت ورزش تاریخ برگزاری انتخابات هیئت فوتبال تهران را اعلام می‌کنیم

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: حراست وزارت ورزش ۱۸ روز فرصت دارد درباره تائید صلاحیت نهایی ۱۳ نامزد انتخابات هیئت فوتبال تهران نظر بدهد.

رضا گل‌محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت نامزدهای احراز صلاحیت شده هیئت فوتبال این استان بیان کرد: پس از جلسه‌ای که روز گذشته برای بررسی مجدد تعیین صلاحیت نامزد‌ها انجام شد، در نهایت ۱۳ نفر برای شرکت در انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان تهران تائید صلاحیت شدند که قرار است فهرست این نفرات از سوی ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار بگیرد تا ما هم این لیست را برای تعیین صلاحیت نهایی و انتخاب نامزد‌های نهایی به حراست تحویل می‌دهیم.

او درباره نفراتی که برای حضور در این انتخابات تعیین صلاحیت شده اند، اظهار داشت: نکیسا، ایلکا، شیرازی، خبیری، عباسی، گودرزی، ملک آباد، یزدانی و پنج نفر دیگر از نامزد‌ها تائید صلاحیت شدند. امروز قرار است دبیرکل فدراسیون لیست اسامی نهایی را به ما تحویل بدهد. البته زرنگار و مومنی ۲ نامزدی هستند که از حضور در انتخابات انصراف دادند. خاتونی و یک نامزد دیگر به دلیل نرسیدن سنشان به حد نصاب ۳۵ سال رد شدند. حامد عبدالله پور و صالح هم به دلیل نداشتن سابقه مدیریتی ۵ ساله از حضور در انتخابات منع شدند.

گل محمدی درباره زمان برگزاری انتخابات ریاست هیئت فوتبال تهران گفت: شیوه کار به این شکل است پس از تحویل فهرست نامزد‌های تائید شده این اسامی را برای تائید صلاحیت نهایی به حراست اداره کل می‌فرستیم و این اداره باید در ۱۸ روز برای بررسی صلاحیت نامزد‌ها اقدام کند. پس از کسب استعلام از حراست و مشخش شدن نفرات تائید شده، بلافاصله زمان برگزاری انتخابات را اعلام می‌کنیم.

رئیس اداره کل ورزش و جوانان تهران درباره ارزیابی اش از اینکه چند نفر از ۱۳ نامزد از سوی حراست تائید صلاحیت می‌شوند، گفت: تاکنون صلاحیت‌های فنی و مدیریتی این ۱۳ نفر مورد تائید قرار گرفته است، اما ما از صلاحیت فردی نامزد‌ها که مربوط به حوزه فعالیت حراست می‌شود، بی خبر هستیم. باید ببینیم حراست چه افرادی را از لحاظ سوابق فردی مورد تائید قرار می‌دهد.


بیشتر بخوانید: گل محمدی: اداره کل ورزش و جوانان حامی گزینه مورد اعتماد خانواده فوتبال تهران است/ هیچ کاندیدایی با ارائه نکردن گواهی عدم سوء پیشینه حذف نمی‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار