۱۲ سند همکاری و یادداشت تفاهم بین طرف‌های ایرانی و روسی

در حاشیه پانزدهمین اجلاس دائمی کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی و تجاری ایران و روسیه ۱۲ سند همکاری و یادداشت تفاهم منعقد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، این سند‌ها در زمینه‌های همکاری‌های اقتصادی و تجاری، حمل و نقل، آب و انرژی و دو یاداشت تفاهم همکاری در زمینه‌های استاندارد و توسعه خدمات بندری به امضای دو طرف ایرانی و روسی رسید.

سند پایانی پانزدهمین اجلاس دائمی کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی و تجاری ایران و روسیه مهمترین سندی است که امروز به امضای اردکانیان وزیر نیرو و الکساندار نواک وزیر انرژی روسیه رسید.

سند سومین کارگروه همکاری‌های استانی و منطقه‌ای، سند دهمین اجلاس گروه کاری همکاری‌های حمل و نقل ایران و سند ششمین نشست کارگروه آب، سند پایانی یادداشت تفاهم شرکت مادر تخصصی ساتکاب و شرکت united engine corporation و سند قرارداد جامعه‌ی مهندسان مشاور ایران و انجمن ملی مهندسان مشاور ساخت روسیه از جمله سند‌هایی بود که امروز به امضای طرف‌های ایرانی و روسی رسید.

در این اجلاس همچنین یادداشت تفاهم همکاری در زمینه‌های استاندارد سازی و اندازه شناسی میان سازمان ملی استاندارد ایران و آژانس فدرال قانون گذاری فنی و اندازه شناسی روسیه و یادداشت تفاهم مبادلات اقتصادی تجاری صنعتی ترانزیت توسعه خدمات بندری و حمل و نقل کالا منعقد شد.

پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه در قالب ۹ گروه وسه کمیته تخصصی به ریاست معاونان وزای ایران از ۲۶ خرداد در تهران آغاز و امروزدر اصفهان پایان می‌یابد.

انتهای پیام/ی



پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه دراصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.