قرارداد ۴ بازیکن کلیدی شاهین شهرداری تمدید شد

حسین مالکی و بهمن سالاری، مهاجمان فصل گذشته تیم فوتبال شاهین شهرداری، قرارداد خود را با این تیم به مدت یک سال تمدید کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهمن سالاری و حسین مالکی مهاجمان تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر قرارداد خود را با این تیم برای یک فصل دیگر تمدید کردند.

بهمن سالاری سابقه بازی در تیم هایی، چون پدیده و سایپا را در کارنامه دارد و با به ثمر رساندن ۹ گل برای شاهین در فصل گذشته، نقش موثری در صعود این تیم به لیگ برتر داشت. حسین مالکی نیز از دیگر عناصر کلیدی خط حمله شاهین شهرداری در فصل گذشته بود.

موسی زاده و غلامعلی تبار در مسابقات فصل گذشته این تیم در لیگ یک، حضوری ثابت در ترکیب این تیم داشتند و از بازیکنان تاثیر گذار در راه صعود این تیم به لیگ برتر بودند.

شاهین شهرداری که پس از صعود به لیگ یک تکلیف نامعلومی داشت، با انتخاب شدن سعید مسیگر به عنوان سرپرست باشگاه و تمدید قرارداد با عبدالله ویسی، به سرعت در حال تمدید قرارداد با بازیکنان فصل پیش است تا پس از آن برای پر کردن ۸ سهمیه لیگ برتری خود اقدام کنند.


بیشتر بخوانید:

قرارداد ویسی با شاهین شهرداری بوشهر تمدید شد

وضعیت مبهم شاهین برای پرواز در آسمان لیگ برتر

‌نمی‌خواهیم حلقه اتصال شاهین با شهرداری قطع شود/ با اسپانسر به توافق اولیه رسیدیم/ ادامه فعالیت واعظی در شاهین منع قانونی داشت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار