سرپرست دبیری فدراسیون والیبال:

ناظران فدراسیون جهانی والیبال از میزبانی ایران رضایت کامل داشتند

علی فتاحی گفت: ناظران فدراسیون جهانی بار‌ها از میزبانی ایران تشکر کردند و اتفاقات پس از بازی با لهستان را یک مسئله کاملا طبیعی دانستند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علی فتاحی سرپرست دبیری فدراسیون والیبال درباره اتفاقات پس از بازی بین ایران و لهستان که موجب انتقاد شدید سرمربی لهستان شد، اظهار کرد: پس از بازی دو تیم ایران و لهستان، لهستانی‌ها همراه با اسکورت نیرو‌های امنیتی به سمت هتل حرکت کردند و متاسفانه به دلیل ازدحام جمعیت، اتوبوس حامل اعضای تیم ملی والیبال لهستان مدتی در ترافیک ماند و تعبیری که آن‌ها از این اتفاق داشتند مناسب نبود. من به همراه ناظران فدراسیون جهانی و سرپرست تیم جلسه‌ای را برگزار کردیم و توضیحات لازم را به طرف لهستان ارائه کردیم. شخصا با هینن، سرمربی تیم ملی لهستان نیز صحبت کردم و او واقعا لحن تند و زننده‌ای داشت. به طرف لهستانی گفتیم که این شرایط فقط برای آن‌ها نبوده است و ما هم برای عبور و مرور دچار مشکلاتی شدیم و چند نفر از بازیکنانمان هم مصدوم شدند که به خاطر خوشحالی مردم یک مسئله اجتناب ناپذیر بود.

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال در مورد نامه اعتراضی فدراسیون والیبال لهستان به فدراسیون جهانی در خصوص اتفاقات رخ داده پس از بازی این تیم برابر ایران، گفت: به دلیل نامه اعتراضی فدراسیون لهستان، فدراسیون جهانی خواهان بررسی دلایل این اتفاق شده است. فدراسیون‌های لهستان و ایران تاکنون همکاری‌های متقابل خوبی با یکدیگر داشته اند. از زمانی که هینن به ایران وارد شد، مورد تشویق و استقبال قرار گرفت، قالیچه‌ای به رسم یادگار به او اهدا شد و همچنین لقب شهروند افتخاری ارومیه را گرفت. کار‌هایی زیادی برای آن‌ها در ارومیه انجام شد که ناظران فدارسیون جهانی معتقد بودند لهستان خیلی بیشتر از آن چیزی که باید، از مهمان شدن در ایران امتیاز گرفت.

فتاحی در پایان افزود: ناظران فدراسیون جهانی نیز شرایط ارومیه را برای میزبانی مسابقات بسیار مناسب ارزیابی کردند. بار‌ها از نحوه میزبانی تشکر کردند و در نشستی که با داوری داشتند بابت میزبانی تشکر ویژه‌ای داشتند و اتفاقاتی که افتاد را یک مسئله کاملا طبیعی می‌دانستند که ناشی از شور و نشاط مردم بود.


بیشتر بخوانید:

درخشش سرو قامتان ایرانی و تداوم صدرنشینی

کاپیتان تیم ملی والیبال مصدوم شد

نامه عذرخواهی لهستانی‌ها پیش از بازی با تیم ملی والیبال ایران قرائت شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار