مدیرعامل بازرگانی توسعه نیشکر:

هیچگونه نگرانی برای تأمین شکر کشور وجود ندارد/وعده رسیدن شکر به قیمت مصوب دولتی در حال تحقق است

مدیرعامل بازرگانی توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت:  هیچگونه نگرانی از بابت تأمین شکر کشور وجود ندارد اما اولویت ما همواره تأمین شکر موردنیاز بازار خوزستان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، علیرضا حمیدی، مدیرعامل بازرگانی توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اشاره به کاهش قیمت شکر و برطرف شدن التهاب در بازار این محصول استراتژیک، گفت: خوشبختانه با استمرار تولید شکر، تکیه بر موجودی شکر داخلی و همچنین واردات به‌موقع و منظم شکر، هیچگونه نگرانی از بابت تأمین شکر کشور وجود ندارد.

وی بیان داشت: فراوانی شکر در بازار و اعتماد به آمار ارائه‌شده موجودی شکر، عواملی است که در کاهش قیمت شکر تأثیرگذار بوده و وعده رسیدن شکر به قیمت مصوب دولتی در حال تحقق است.

حمیدی تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته و در راستای تعهد و ادای دین به مردم شریف خوزستان، تأمین شکر بازار مصرف استان و تولیدکنندگان کالا با پایه‌های مصرفی شکر، در اولویت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی توسعه نیشکر و صنایع جانبی اظهار داشت: در راستای تسریع در تأمین شکر بازار مصرف خوزستان، همکاری و هماهنگی‌های رئیس صنعت، معدن و تجارت استان و مسئولان این سازمان و همچنین نظارت و پیگیری مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مستمر و اثربخش بوده است.

به گفته علیرضا حمیدی، شرکت بازرگانی توسعه نیشکر و صنایع به‌عنوان متولی فروش شکر تولیدی کشت و صنعت‌های شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در تبعیت از سیاست‌های حمایتی این شرکت، مسئولیت و رسالت همکاری با محیط پیرامون خود در دو بخش درون استانی و کشوری را دارا است.

وی با اشاره به اقدامات برون‌استانی شرکت بازرگانی توسعه نیشکر و صنایع جانبی در عرضه شکر به بازار، اذعان داشت: در زمینه بازار مصرف بیرون از استان و در یاری‌رساندن به دولت در تأمین نیاز‌های بازار شکر، شرکت بازرگانی اقدام به تأمین بخشی از شکر سفید شرکت بازرگانی دولتی نموده است. به این شکل که با تحویل فوری شکر سفید از محل موجودی خود درازای شکر خام دریافتی از دولت، ورود شکر سفید به بازار را تسریع و از این بابت موجودی شکر در بازار را افزایش داده و باعث کاهش التهاب تصنعی کمبود شکر شده است.

حمیدی اظهار کرد: با توجه به اینکه تبدیل شکر خام دریافتی از دولت به شکر سفید، فرایندی زمان‌بر است بنابراین اقدام آنی و فوری شرکت بازرگانی توسعه نیشکر و صنایع جانبی در تحویل شکر سفید، تأثیر زیادی در تعدیل قیمت شکر بازار دارد.

انتهای پیام/گ

تصویب قیمت شکر در بازار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.