سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر:

بیشتر تیم شاهین شهرداری بوشهر را بازیکنان بومی تشکیل می‌دهند

سعید مسیگر گفت: با موافقت ویسی تصمیم گرفتیم که بیشتر از بازیکنان بومی در لیگ برتر استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید مسیگر سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: در اولین جلسه‌ای که پس از عقد قرارداد با ویسی داشتیم، مقرر شد تا بیشتر از بازیکنان بومی در تیم استفاده کنیم که البته مسائل مالی هم در این تصمیم گیری دخیل بود.

سرپرست شاهین شهرداری درباره چگونگی فعالیت این تیم در لیگ برتر اظهار کرد: قرار شده یک مجوز از طرف وزارت کشور به دست ما برسد تا به ما فرصت دو ساله‌ای بدهد که بتوانیم در این مدت به فعالیت تحت پوشش شهرداری ادامه بدهیم. البته اگر در این زمان حامی مالی پیدا شد که توانست از عهده انجام دادن یک سری تعهدات بر بیاید، با او همکاری خواهیم کرد و اگر هم چنین اتفاقی نیفتاد خود شهرداری طی این مدت حامی باشگاه خواهد بود.

وی در خصوص برنامه‌های شاهین شهرداری در فصل نقل و انتقالات بیان کرد: از بین بازیکنان بزرگسال فصل گذشته، حدود ۱۰ - ۱۱ بازیکن برای تمدید قرارداد مدنظر ویسی هستند که تاکنون با ۵ - ۶ نفر از آن‌ها تمدید قرارداد صورت گرفته است و در حال حاضر با ۴ نفر دیگر در حال مذاکره هستیم. پس از تمدید قرارداد‌ها اقدام به جذب بازیکن لیگ برتری می‌کنیم تا با پرکردن سهمیه هایمان، زودتر تمریناتمان را شروع کنیم.


بیشتر بخوانید:

قرارداد ویسی با شاهین شهرداری بوشهر تمدید شد

وضعیت مبهم شاهین برای پرواز در آسمان لیگ برتر

قرارداد ۴ بازیکن کلیدی شاهین شهرداری تمدید شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار