دستگاه قضا حامی تولیدکنندگان است

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: دستگاه قضا از رونق تولیدکنندگان حمایت می‌کند، اما در صورت سوءاستفاده با جدیت برخورد خواهد کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی جمادی در نشست مسئولان دادگستری استان بوشهر و فعالان اقتصادی افزود: هدف از این نشست شناخت ظرفیت واحد‌های تولیدی و سازمان‌ها برای بازدهی بیشتر و رونق تولید است.

وی ادامه داد: به همان میزان که به رونق تولید اهمیت می‌دهیم، درصورت سوء استفاده واحد‌های تولیدی، دستگاه قضا با جدیت برخورد می‎کند تا امنیت اقتصادی ایجاد شود و زمینه رشد و پیشرفت و توسعه فراهم شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: تدابیر پیشگیرانه در زمینه ورشکستگی شرکت‌ها را مد نظر داریم و با ورشکستگی صوری یا به قصد تقلب و تقصیر با جدیت برخورد می‌شود.

جمادی یادآور شد: اگر تسهیلات و مجوز برای ایجاد یک واحد تولیدی داده می‌شود نظارت لازم نیز باید صورت گیرد.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی تلاش‌های خوبی برای رونق تولید داشته اند، دستگاه قضایی استان نیز تخصصی کردن شعب را در دستور کارخود قرار داده است تا موضوعاتی که جنبه کیفری و یا حقوقی دارند در شعب تخصصی در دادسرا‌ها و دادگاه‌ها بررسی شوند.

علی حسن پور دادستان عمومی و انقلاب بوشهر نیز گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و نوسانات ارزی، تعداد زیادی از واحد‌های تولیدی دچار مشکل شده‌اند و حتی در مورد آن‌ها طرح دعوا شده است که با توجه به قوانین رفع موانع تولید از آن‌ها حمایت می‌شود.

در این نشست مدیران سازمان‌ها و بنگاه‌های تولیدی از مشکلات واحد‌های تولیدی گفتند و درخواست کردند بانک‌ها و سازمان‌ها به منظور رونق تولید، از تولیدکنندگان حمایت کنند.

انتهای پیام/ک

برخورد با ورشکستگی صوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.