آغاز به کار سه نمایشگاه تخصصی آموزش در شیراز

اولین نمایشگاه تخصصی آموزش، خدمات و صنایع وابسته به همراه پانزدهمین نمایشگاه کودک و نوجوان، اسباب بازی و اوقات فراغت و چهارمین نمایشگاه مادر و نوزاد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس شروع به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی مراکز آموزشی و کمک به ارتقای کیفیت آموزش و خدمات مرتبط به آن و میزبانی تخصصی عوامل و حوزه‌های فعال موثر در زندگی افراد جامعه است.

سید محمود موسوی افزود: در کنار این نمایشگاه، برگزاری نمایشگاه‌های مادر و نوزاد و کودک و نوجوان می‌تواند نیاز‌های کودکان، نوجوانان و جوانان و همچنین مادران و نوزادان را تامین کند.

وی، از حضور ۸۱ شرکت در قالب ۱۱۱ غرفه در بخش نمایشگاه آموزش و ۶۴ شرکت در قالب ۱۴۵ غرفه در نمایشگاه کودک و نوجوان، مادر و نوزاد خبر داد و اظهارداشت: مشارکت‌کنندگان در سالن‌های حافظ، بهار و سرو به مساحت ۱۰ هزار مترمربع فضای مسقف نمایشگاهی به ارائه آخرین دستاوردها، محصولات، خدمات و فعالیت‌های خود می‌پردازند.

موسوی گفت: برنامه‌های جانبی مختلفی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه‌ها از جمله ابر بازی‌های فکری، سرگرمی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و انجمن آسیایی بازی‌های فکری و برنامه‌های کودک توسط مجریان محبوب کودکان و مسابقات نقاشی و برنامه‌های سرگرمی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: علاقه مندان، متخصصان، فعالان حوزه‌های مختلف آموزشی و عموم بازدیدکنندگان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه‌ها تا روز شنبه یکم تیر همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان مراجعه کنند.
انتهای پیام/م

برپایی نمایشگاه تخصصی آموزش در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار