نورافکن: مجیدی گفت کارمان برای صعود به المپیک بسیار سخت است/ با شارلوا صحبت کردم تا در استقلال بمانم

کاپیتان تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: مجیدی گفت کارمان برای صعود به المپیک سخت است و باید تلاش و تمرکز کنیم.

نورافکن: مجیدی گفت کارمان برای صعود به المپیک بسیار سخت است/ با شارلوا صحبت کردم تا در استقلال بمانمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید نورافکن درباره ارزیابی اش از ادامه تمرینات تیم ملی فوتبال امید با سرمربیگری فرهاد مجیدی بیان کرد: نخستین روزی است که در اردو شرکت می‌کنم و امیدوارم با وجود قرار گرفتن در سید چهار رقابت‌های انتخابی المپیک بتوانیم از این مرحله با موفقیت به مرحله بعدی صعود کنیم.

او درباره شرایط اردویی تیم ملی امید و برگزاری بازی با تیم ملی بزرگسالان گفت: از اینکه می‌خواهیم با تیم ملی بازی کنیم اطلاعی ندارم، اما می‌دانم کار سختی داریم و باید فدراسیون و کل فوتبال کشور کمک کنند تا بتوانیم به المپیک صعود کنیم. به هیچ وجه کار راحتی نداریم چراکه اگر صعود به المپیک آسان بود تیم‌های قبل از ما می‌توانستند به المپیک بروند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال امید افزود: با حضور فرهاد مجیدی که می‌دانید یکی از محبوب‌ترین و بهترین فوتبالیست‌های کشورمان بودند، اما سعی می‌کنیم به این مهم برسیم.

نورافکن درباره اینکه با توجه به بازی کردنش زیرنظر فرهاد مجیدی در استقلال تا چه اندازه احتمال می‌دهد او تیم امید را به المپیک برساند، گفت: با حرف نمی‌توان گفت می‌توانیم به المپیک برسیم یا خیر، اما تمام سعی و تلاشمان را به کار می‌گیریم. مجیدی در جلسه‌ای که امروز برگزار شد گفت کارمان خیلی سخت است و باید کار و تمرکز کنیم چراکه به هیچ وجه کار راحتی نداریم.

او درباره آخرین وضعیت ادامه حضورش در تیم استقلال گفت: صحبت‌هایی با باشگاه شارلروا انجام شده و انشالله هرچه خیر است پیش بیاید. من از بچگی تا الان عاشق استقلال بودم و امیدوارم شرایطی رقم بخورد که هم برای خودم و هم باشگاه نتیجه خوبی داشته باشد.


بیشتر بخوانید:

حضور سید حسن خمینی و فرهاد مجیدی در کمیته ملی المپیک

رویای شیرین فرهاد برای صعود به المپیک/ طلسم می‌شکند؟

مربی خارجی تیم ملی برای تسویه حساب به فدراسیون فوتبال رفت


انتهای پیام/

اظهارات نورافکن در تمرین تیم ملی فوتبال امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار