اجرای طرح توسعه پتروشیمی کرمانشاه با سرمایه گذاری ۹٠٠میلیاردتومان

رییس سازمان صمت استان کرمانشاه گفت:طرح توسعه پتروشیمی کرمانشاه باظرفیت۷٠٠هزارتن کود اوره و آمونیاک و۹٠٠میلیاردتومان سرمایه گذاری در دست اجراست.

اجرای طرح توسعه پتروشیمی کرمانشاه با سرمایه گذاری ۹٠٠میلیاردتومانبه گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  محسن دارابی؛ رییس سازمان صمت استان کرمانشاه گفت :طرح توسعه پتروشیمی کرمانشاه باظرفیت۷٠٠هزارتن کود اوره و آمونیاک و۹٠٠میلیاردتومان سرمایه گذاری در دست اجراست.

 محسن دارابی نیز، حل معضلات فرا راه تولید و حرکت در مسیر رونق تولید و کمک به سرعت بخشیدن به پروژه ای که تولید ۷٠٠هزارتنی کود اوره و آمونیاک و اشتغال زایی ۱۱٠٠نفری را در شرایط تحریم دارد را از وظایف و مسئولیت های همه دستگاه های اجرایی مرتبط با فعالیت های تولیدی و اقتصادی، از جمله سازمان صمت استان کرمانشاه دانست و بر تسریع روند اجرایی پروژه تاکید نمود.

گفتنی است این پروژه باعنوان فاز ۲شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه با زیربنایی معادل ۱۴ هکتار، تولید ۷٠٠هزارتن کود اوره و آمونیاک در سال و ۹٠٠میلیارد تومان سرمایه گذاری، ازجمله پروژه های مهم و اثر گذار در رونق تولید، در استان و کشور است که حداقل، ۱۱٠٠ نفر اشتغال زایی مستقیم رانیز در بر خواهد داشت.

انتهای  پیام/ز


تولید ۷٠٠هزارتن کود اوره و آمونیاک در سال در پتروشیمی کرمانشاه

برچسب ها: صادرات ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار