در مقایسه با اردیبهشت سال گذشته؛

تولید برق در نیروگاه رامین اهواز ۱۵/۲ افزایش یافت

مديرعامل نيروگاه رامين اهواز از افزایش 15/2 درصدی تولید برق در این نیروگاه در مقایسه با اردیبهشت ماه سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نیروگاه رامین اهواز که تامین کننده اصلی برق استان خوزستان است با تولید ۷۹۲ هزار ۹۴۰ مگاوات ساعت در اردیبهشت سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵/۲ درصد افزایش تولید داشت.

ناصر محمدی، مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: تامین برق پایدار شبکه و خدمت رسانی مستمر به مردم مهمترین رسالت ما است وهمواره همه تلاش خود را جهت دستیابی به اهداف و برنامه‌های تولیدی خود بکار می‌گیریم تا بتوانیم در انجام رسالت خود و خدمت رسانی به مردم عزیز سربلند باشیم.

وی میزان تولید اردیبهشت سال جاری را ۷۹۲ هزار ۹۴۰ مگاوات ساعت اعلام نمود و افزود: این نیروگاه از ظرفیت و توان بیشتری به منظور تولید این انرژی در اردیبهشت ماه برخوردار بوده و بدلیل وقوع سیل و طغیان رود‌های استان خوزستان و ایجاد محدودیت تولید بدلیل در مدار قرارگرفتن نیروگاه‌های برقابی و همچنین کاهش مصرف انرژی برق در فصل بهار نسبت به تابستان بر اساس دستور دیسپاچینگ ملی، میزان تولید خود را در این سطح کنترل نمودیم.

محمدی به افزایش ۱۶/۹ درصدی ساعت کارکرد این نیروگاه در اردیبهشت ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: حفظ و تقویت آمادگی نیروگاه به منظور تولید انرژی حیاتی برق در تابستان پیش رو و ایام پیک مصرف برق مهم‌ترین برنامه عملیاتی ما طی ماه‌های گذشته بود و به لطف خدا و همت والای تلاشگران نیروگاه و همچنین با مدیریت مصرف و صرفه جویی هموطنان، امسال نیز همچون سال‌های قبل تابستانی توام با آرامش را سپری خواهیم نمود.

شایان ذکر است؛ نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی و مجموع ۱۸۵۰ مگاوات ساعت بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است ونقش مهمی در تقویت شبکه سراسری برق کشور و خدمت رسانی به مردم ایفا می‌کند.

انتهای پیام/گ

افزایش تولید برق در خوزستان

برچسب ها: وزارت نیرو ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.