روسیه: حمله تروریست‌ها در سوریه با سلاح‌های ساخت غرب صورت گرفته است

واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت گفت تروریست‌های تحریر الشام با سلاح‌های ساخت غرب به مناطق غیرنظامی سوریه حمله می‌کنند.

روسیه: حمله تروریست‌ها در سوریه با سلاح‌های ساخت غرب صورت گرفته استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تلویزیونی الاخباریه سوریه، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت گفت تروریست‌های تحریر الشام با سلاح‌های ساخت غرب به مناطق غیرنظامی سوریه حمله می‌کنند.

واسیلی نبنزیا که در جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد سخن می‌گفت، تاکید کرد: برخی از کشور‌ها درباره آنچه در سوریه، باغوز و هجین می‌گذرد پیام‌هایی برای جامعه جهانی می‌فرستند که به هیچ وجه حقیقت ندارد.

وی افزود: همه تحرکات نظامی که در سوریه صورت می‌گیرد برای مقابله با اقدام‌های تحریک آمیز تروریست هاست.

تروریست‌های تحریر الشام به شلیک موشک و گلوله خمپاره ادامه می‌دهند و شهر‌های امن را هدف قرار می‌دهند.

وی با تاکید بر این که تروریست‌های تحریر الشام از سلاح‌های ساخت غرب استفاده می‌کنند افزود تروریست ها، بیمارستان‌ها و مدارس را هدف قرار می‌دهند.

نبنزیا در ادامه گفت: نیرو‌های مسلح سوریه و روسیه صرفاً مکان‌هایی را هدف قرار می‌دهند که مطمئن باشند متعلق به تروریست هاست.

نماینده روسیه در سازمان ملل متحد گفت: نیرو‌های کلاه سفید که در کنار تروریست‌های جبهه النصره فعالیت می‌کنند، در حملات شیمیایی دست دارند.

وی گفت: اوضاع در اردوگاه الهول فاجعه بار است. ما می‌کوشیم که برای بهبود بخشیدن به اوضاع انسانی در اردوگاه الرکبان و الهول راه حلی ارائه کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار