پیگیری رونق تولید در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان

استاندار سمنان گفت : بانک ها و ستاد تسهیل باید مساعدت و همکاری بیشتری با سرمایه گذاران در جهت رونق تولید داشته باشند.

پیگیری رونق تولید در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ۱۶۳ امین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور استاندار سمنان برگزار شد.

استاندار سمنان در این جلسه گفت: به شهرستان‌هایی که از لحاظ صنعت ضعیف هستند باید کمک بیشتری شود و در همین راستا باید به شهرستان میامی توجه ویژه تری شود.

علیرضا آشناگر با تاکید بر همکاری بانک‌ها با سرمایه گذاران افزود: بانک‌ها و ستاد تسهیل باید مساعدت و همکاری بیشتری با سرمایه گذاران در جهت رونق تولید داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در این جلسه گفت: با ابلاغ برنامه تولید و اشتغال وزارت صمت موضوع بند الف تبصره ۱۸، حدود ۵۶۴۱ میلیارد ریال تسهیلات با پیش بینی اشتغال ۶۶۵۰ نفر برای استان در نظر گرفته شده است.

بهروز اسودی افزود: این تسهیلات در سه بخش تکمیل و راه اندازی طرح‌های نیمه تمام صنعتی و معدنی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد، تامین تسهیلات مورد نیاز جهت توسعه و بازسازی و نوسازی و تامین تسهیلات سرمایه در گردش متقاضیان پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف این طرح گفت: اولویت اصلی پرداخت تسهیلات موضوع دستور العمل را آن دسته از متقاضیانی دانست که عمدتا دارای مشکل نقدینگی بوده و از لحاظ ظرفیت تولید، دانش فنی، توان مدیریت و بازار مشکلی که مانع راه اندازی یا افزایش تولید باشد، نداشته باشد و با دریافت تسهیلات قادر به راه اندازی سریع، انجام نوسازی و بازسازی لازم و تثبیت و یا افزایش تولید و اشتغال باشند.

انتهای پیام/ع

ضرورت بر همکاری بانک‌ها با سرمایه گذاران در استان سمنان

 

 

برچسب ها: صنعت ، باتک ها ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۶:۴۴ ۰۴ تير ۱۳۹۸
به نظرمن بدترین مانع رشد تولید در ایران بیمه تامین اجتماعی است که هرسال رشد بی رویه داره امسال نیز ۳۵ درصد رشد داشت چگونه بدون توجه به بیمه نیروهای کارگر میشه تولید را پیش برد .
متاسفانه هیچ کدام از مسئولین در برنامه ها نگاهی به رشد بی رویه بیمه کارگر ندارند امسال حدود ۵۲۰ هزار تومن شده .
چگونه میشه یک میلیون حقوق و ۵۲۰ هزارتومن بیمه داد