پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی طرح آبرسانی بلندمدت به شهر کرمانشاه

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه از پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی طرح آبرسانی بلندمدت به شهر کرمانشاه خبر داد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بهرام درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه از یپشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی طرح آبرسانی بلندمدت به شهر کرمانشاه خبر داد و گفت : اگر ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار داشته باشیم می‌توانیم تصفیه‌خانه آب کرمانشاه را تا دهه فجر به بهره‌برداری برسانیم.

وی با اشاره به طرح آبرسانی بلندمدت شهر کرمانشاه از سد گاوشان تا افق ۱۴۱۵، گفت : این طرح هم اکنون در مجموع ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه طرح آبرسانی بلندمدت شهر کرمانشاه دارای بخش‌های مختلفی است، افزود: این بخش‌ها شامل خط انتقال ۷۴ کیلومتری، تصفیه‌خانه آب با ظرفیت ۲.۵ مترمکعب در ثانیه و جاده دسترسی است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آبرسانی بلندمدت شهر کرمانشاه را ۲۵۰ میلیارد تومان برآورد کرد و یادآور شد: در صورت تامین اعتبار این پروژه تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری خواهد رسید.

درویشی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از کار ساخت تصفیه‌خانه آب به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های این پروژه انجام شده، اظهار کرد: اگر ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار داشته باشیم، این تصفیه‌خانه تا ۲۲ بهمن به بهره‌برداری می‌رسد .

انتهای پیام/د

تصفیه‌خانه آب در انتظار تامین اعتبار

 

برچسب ها: محیط زیست ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار