از ابتدای سال جاری تاکنون؛

۷۱ عنوان کتاب در خوزستان منتشر شد

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان از صدور مجوز و انتشار ۷۱ عنوان کتاب از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

مرتضی جمشیدی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه استان خوزستان در سال ۹۷ جز ۱۰ استان برتر در خصوص انتشار کتاب در کل کشور بوده است،گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، برای ۷۱ عنوان کتاب با موضوعات مختلف از جمله ادبیات، تاریخ و جغرافیا، روانشناسی و فلسفه، کودک و نوجوان، زبان خارجه، کلیات، هنر، علوم خاص و ... مجوز صادر شد و منتشر شدند.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۷، با افزایش ۱۵ درصدی انتشار کتاب در مقایسه با سال ۹۶ روبرو بودیم، اظهار کرد: در سال گذشته نیز حدود ۸۷۹ کتاب با عناوین مختلف در حوزه‌های گوناگون مجوز انتشار دریافت کردند.

جمشیدی بیان داشت: از جمله موضوعاتی که کتاب در خصوص آن‌ها مجوز انتشار صادر شده به ترتیب تعداد به ادبیات ۳۱۰ عنوان، علوم کاربردی ۱۶۶ عنوان، کلیات ۹۰ عنوان، دین ۴۷ عنوان، علوم اجتماعی ۴۳ عنوان، زبان خارجه ۳۴ عنوان، تاریخ و جغرافیا ۲۹ عنوان، علوم خاص ۱۸ عنوان، روانشناسی و فلسفه ۱۷ عنوان و هنر ۸ عنوان می‌توان اشاره کرد.

انتهای پیام/گ

کتاب‌های نویسندگان خوزستانی مجوز گرفتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.