سرقت به شیوه فرار خلاف جهت تردد/ باند «توفان» متلاشی شد

دو پسرعمو که به صورت سریالی گوشی افرادی را که پشت فرمان خودرو مشغول صحبت بودند را سرقت می‌کردند، با تلاش مأموران پلیس رد زنی دستگیر شدند.

سرقت به شیوه فرار خلاف جهت تردد/ باند «توفان» متلاشی شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، پس از ثبت یک شکایت در رابطه با سرقت گوشی، تحقیقات مقدماتی درباره این باند آغاز و چند ساعت بعد مشخص شد عاملان سرقت که سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت طرح هندا این جرم را مرتکب شده‌اند با همین شیوه در منطقه از تعداد دیگری نیز گوشی سرقت کرده و خلاف جهت مسیر تردد خودرو‌ها از محل متواری شده‌اند.

مشخصات ظاهری دو گوشی‌قاپ که بیشتر در مناطق وکیل آباد، کوثر، دانشجو، دانش‌آموز، میدان نمایشگاه و... دست به سرقت زده بودند به همراه مشخصاتی از موتورسیکلت مورد استفاده آن‌ها در اختیار تمامی گشتی‌های خودرو و موتوری پلیس قرار گرفت.

در نهایت تیم گشت نامحسوس کلانتری نجفی در بولوار کوثر به دو جوانی که سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت بودند مشکوک و در نهایت آن‌ها را شناسایی کردند.

در تعقیب و گریز پلیس راکب موتورسیکلت در یک لحظه دور زد و خلاف جهت بولوار وکیل‌آباد اقدام به فرار کرد.
در نهایت مامورات هر دو سرنشین را دستگیر کردند.


مالباخته‌ها بی‌درنگ هر دو سارق را شناسایی کردند.


متهم اعتراف کرد که گوشی‌های سرقت شده را هم بین ۷۰ تا ۳۰۰ هزار تومان می‌فروختیم.

در بررسی‌های پلیس کارآگاهی اداره مبارزه با جرایم خشن مشخص شد اعضای باند توفان بیش از ۳۰ فقره سرقت در مناطق یادشده انجام داده اند.
 
منبع؛ قدس
 
انتهای پیام//ف.ح
 
 

 

 
 
برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.