دستگیری سارق حرفه‌ای با ۵ میلیارد ریال سرقت/۵ مصدوم درپی واژگونی خودرو در علی آبادکتول/کشف بیش از ۷ تن کود فاقد مجوز در گنبدکاووس

مهمترین حوادث امروز (چهارشنبه ۲۹ خرداد ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مهمترین حوادث امروز (دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
 

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۵ میلیارد ریال سرقت

 
 
سرهنگ مسعود فروزان جانشین فرمانده انتظامی گلستان  گفت: سارقی حرفه‌ای با شکستن شیشه مغازه‌ها اقدام به سرقت می‌کرد که با یک سری کار‌های اطلاعاتی و پلیسی شناسایی شد.

وی ادامه داد: با انجام بررسی‌ها مشخص شد این سارق در استان‌های مازندران و سمنان نیز با همین شیوه، اقدام به سرقت کرده است.

سرهنگ محمود فروزان گفت: پلیس آگاهی، این سارق حرفه‌ای را طی یک عملیات پلیسی و ضربتی در گرگان دستگیر و وی به ۳۶ فقره سرقت از مغازه‌ها اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان افزود: متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
 

۵ مصدوم درپی واژگونی خودرو در علی آبادکتول

 
علیرضا کمال غریبی سرپرست اورژانس و فوریت‌های پزشکی گلستان  گفت: صبح امروز یک دستگاه خودرو سمند در کمربندی شهرستان علی آبادکتول واژگون شد.

وی ادامه داد: با اعزام نیرو‌های اورژانس به محل حادثه مشخص شد که این سانحه ۵ مصدوم برجای گذاشت.

سرپرست اورژانس و فوریت‌های پزشکی گلستان گفت: یک مصدوم به صورت سرپایی درمان شد و ۴ مصدوم دیگر به بیمارستان بقیه الله اعظم علی آبادکتول منتقل شدند.

وی گفت: حال مصدومان مساعد گزارش شده است.
 

کشف بیش از ۷ تن کود فاقد مجوز در گنبدکاووس

 
سرهنگ محمود علی فر فرمانده انتظامی گنبدکاووس ﮔﻔﺖ: در بازرسی از انباری در یکی از روستا‌های گنبدکاووس بیش از ۷ تن کود شیمیایی ﻛﺸﻒ و ﺿﺒﻄ ﺷﺪ؛ و‌ی ﮔﻔﺖ: ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ۴۲۱ لیتر سموم کشاورزی تاریخ گذشته که ﺑﺮای عرضه به بازار در انبار ﻧﮕﻬﺪاﺭی ﻣی ﺷﺪ ﻛﺸﻒ ﺷﺪ.

ﺳﺮﻫﻨﮓ ﻣﺤﻤﻮﺩ ﻋﻠی ﻓﺮ اﻓﺰﻭﺩ: برای متهم پرونده قضایی تشکیل شد.

انتهای پیام/م
 

مهمترین حوادث امروز

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.