قابلیت جدید PowePoint به هر چه بهتر شدن ارائه شما کمک می‌کند +فیلم

مایکروسافت به تازگی قابلیت جدیدی به نام مربی ارائه دهنده (Presenter Coach) را به پاورپوینت اضافه کرده که در بهتر شدن هر چه بیشتر ارائه‌ شما کمک می‌کند.

قابلیت جدید PowePoint به هر چه بهتر شدن ارائه شما کمک می‌کند +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت در حال اضافه کردن یک دستیار دارای هوش مصنوعی به نرم‌افزار پاور پوینت - Power Point است. این قابلیت جدید بهتر کردن قدرت ارائه کاربر به این نرم‌افزار اضافه شده است. این قابلیت جدید که مربی ارائه دهنده (Presenter Coach) نام دارد در یک حالت تمرین برای اسلایدهای پاورپوینت ظاهر می‌شود و بازخوردهای خود در مورد مهارت‌های ارائه شما را با گوش دادن به صدایتان از میکروفون رایانه ارائه می‌دهد.

مربی ارائه دهنده با نظرهایی درباره سرعت و میزان استفاده شما از عبارات پرکننده‌ای مانند "ممم" یا "اااا" بر روی صفحه ظاهر می‌شود. Presenter Coach با این کار باعث می‌شود از من‌من کردن و لکنت داشتن در ضمن ارائه جلوگیری شود. علاوه بر این به کاربر کمک می‌کند که از زبان تخصصی‌تر در ارائه خود استفاده کند برای مثال به جای استفاده از کلمه پلیس، افسر پلیس را پیشنهاد می‌کند.

قابلیت جدید PowePoint به هر چه بهتر شدن ارائه شما کمک می‌کند +فیلم


بیشتر بخوانید: بسته ویدئو/ تریلرهای منتشر شده از عناوین شرکت Microsoft در مراسم E3 +فیلم 


اگر شما در طول ارائه خود از کلمات بدی استفاده کنید این مربی مجازی به شما پیشنهاد می‌دهد که این کار را انجام ندید. این مربی حتی اگر شما تنها در حال خواندن اسلایدها باشید به شما اخطار می‌دهد. پس از ارائه مجازی PowerPoint یک گزارش با معیارهای مربوط به نحوه عملکرد شما در تمریناتتان ایجاد می‌کند.

مایکروسافت درباره علت اضافه کردن این قابلیت به نرم‌افزار پاورپوینت اعلام کرده است که دلیل او نظرهای پیاپی دانش‌آموزان، دانشجویان و دیگر کاربران این نرم‌افزار در رابطه با ایجاد بستری برای تمرین ساده‌تر ارائه یک پاورپوینت برای بهبود بخشیدن به توانایی سخن گفتن در جمع بوده است. ارائه دادن برای بعضی واقعا مسئله سختی است.

مایکروسافت حتی برای این که این کار را از حالت خسته کننده کنونی خارج کند در حال اضافه کردن ابزار طراحی به این نرم‌افزار است. مایکروسافت همیشه در حال بهبود بخشیدن به نرم‌افزارهای خود است و در این بین پاورپوینت یکی از برنامه‌هایی است که بیشترین تغییرات را به خود دیده است.در ادامه ویدئوی معرفی این قابلیت را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

قابلیت جدید پاورپوینت با یاری ارائه دهندگان می‌آید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار