در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

روند تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان سیل زده کمیته امداد سرعت می‌گیرد

مدیرکل دفتر تأمین مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: موانع و مشکلات تعمیر و تجهیز مسکن مددجویان سیل زده رفع شده است و این روند سرعت می‌گیرد.

ابراهیم بازیان مدیرکل دفتر تأمین مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کمک دولت به ساخت مسکن مددجویان سیل زده اظهار کرد: مصوبات دولت برای تأمین حداکثری منابع مورد نیاز جهت بازسازی مسکن مددجویان سیل زده کمیته امداد ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه این مصوبات به بانک‌های عامل ابلاغ شده است، افزود: به لحاظ تغییر رویکرد دولت در جهت قرض الحسنه کردن وام‌های پرداخت شده، این اقدام با کندی انجام شد.

مدیرکل دفتر تأمین مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: در گذشته رویکرد دولت مشارکت مدنی بود و در این روند سود و تسهیلات مطرح بود.


بیشتر بخوانید: پرداخت ۲۵ میلیارد تومان به سیل زدگان/ وام پرداختی به مددجویان کمیته امداد بدون کارمزد است


بازیان گفت: بر حسب گزارشات جلسه قرارگاه بازسازی اعلام شد موانع و مشکلات رفع شده است و این روند ظرف یک تا ۲ هفته آینده سرعت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بزرگترین مشکل و مانع ما عدم پرداخت تسهیلات مصوب دولت است، ادامه داد: در این شرایط بانک‌ها باید همکاری لازم را داشته باشند، چرا که روند خوب این همکاری رشد قابل توجهی در جریان مالی ایجاد خواهد کرد.

بازیان با بیان اینکه علی رغم اعلام قبلی زمان اتمام تعمیرات مسکن مددجویان سیل زده به دلیل تغییر رویکرد دولت در زمینه پرداخت وام‌های قرض الحسنه به تعویق افتاد، گفت: تعمیرات مسکن مددجویان سیل زده مرداد ماه سال جاری به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

اتمام تعمیر مسکن مددجویان سیل زده تا پایان مردادماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار