آسفالت ریزی پروژه محور اک به اسفرورین

مدیرکل راه و شهرسازیاستان قزوین از تعریض، بهسازی و اجرای روکش آسفالت تقاطع روستای اک تا شهر اسفروین به طول ۷ کیلومتر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی گفت: راهسازی و اجرای روکش آسفالت پروژه تقاطع روستای اک تا شهر اسفروین قطعه‌ای از طرح تعریض و بهسازی محور شامی شاپ به دانسفهان به طول ۲۳ کیلومتر است.

وی با اشاره به اینکه ۷ کیلومتر از این پروژه پیش‌تر به انجام رسیده بود، افزود: برای تعریض، بهسازی و روکش آسفالت قطعه اک تا اسفرورین تاکنون بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی اضافه کرد: خط کشی پروژه به پایان رسیده است و در حال حاضر برای تسهیل در عبور و مرور و افزایش ایمنی، زیر بار ترافیک رفته، ولی برای نصب نیوجرسی و تکمیل این ۷ کیلومتر، به ۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

حق لطفی افزود: برای بخش باقی مانده پروژه تعریض و بهسازی محور شامی شاپ به دانسفهان که بالغ بر ۷ کیلومتر است با توجه به قرار گرفتن رودخانه شال در طول مسیر و لزوم احداث یک دستگاه پل بزرگ بر روی آن، حداقل به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که پس از تخصیص عملیات اجرایی آن به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/.

 

مسیر اک اسفرورین در شهرستان تاکستان آسفالت ریزی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار