امحاء محموله ۲ میلیاردی کالا‌های قاچاق سلامت محور در اراک

محموله دو میلیارد ریالی کالا‌های قاچاق سلامت محور در اراک امحاء شد.

امحاء محموله ۲ میلیاردی کالا‌های قاچاق سلامت محور در اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در راستای مبارزه با کالا‌های قاچاق صبح امروز محموله دو میلیارد ریالی کالا‌های قاچاق سلامت محور در اراک امحاء شد.

طاعتی دبیر کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق استان مرکزی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: این کالا‌ها جزء کالا‌های سلامت محور بودند که در ماه‌های اخیر کشف شده اند و طبق آیین نامه و پس از تعیین تکلیف نهایی در سایت دفن زباله با رعایت نکات بهداشتی و محیط زیستی امحاء شدند.

کالا‌های سلامت محور فرآورده‌هایی هستند که با سلامت مردم سرو کار دارند و شامل انواع محصولات آرایشی، بهداشتی، خوراکی، آشامیدنی، دارو، مکمل و فرآورده‌های طبیعی و تجهیزات و ملزومات پزشکی هستند.

  فرآورده‌های سلامت محور قاچاق و غیر مجاز هیچگونه مجوزی از وزارت بهداشت دریافت نکرده اند و هیچ نظارتی بر نحوه تولید، مواد مورد استفاده، شرایط نگهداری و توزیع آن اعمال نشده است و احتمال آلودگی آنها به انواع سموم، فلزات سنگین، مواد فاسد و بی کیفیت شیمیایی، انواع آلودگی‌های میکروبی و حساسیت زا و مواد رادیواکتیو در آن‌ها زیاد بوده، استفاده از این کالا‌ها مضر به سلامت جامعه بوده و دارای عوارض متعددی می‌باشد، مصرف کنندگان می‌بایست از خرید آن اجتناب نمایند.

انتهای پیام / ج 

امحاء 2 میلیارد ریال  کالا‌های قاچاق سلامت محور در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.