رئیس جامعه هتلداران ایران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تخفیف ۱۰ تا ۵۰ درصدی هتل ها برای مسافران تابستانی

رئیس جامعه هتلداران ایران علاوه بر اعلام خبر تخفیف ۱۰ تا ۵۰ درصدی هتل‌های کشور به مسافران تابستانی، گفت: هتل‌های سراسر کشور در طول تابستان ۱۳۹۸ افزایش نرخ ندارند.

به گزارش خبرنگار  حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،با اتمام فصل بهار به تابستان و فصل تعطیلات دانش‌آموزان می‌رسیم.

فصل تابستان زمان مغتنمی برای سفر است و کسانی که فارغ از مسائل روزانه به گشت و گذاری چند روزه فکر می‌کنند در این فصل دست فرزندانشان را گرفته و به دل جاده می‌زنند در این میان باید به خاطر داشته باشیم که همراه شدن با تور‌های مجاز گردشگری و استفاده از خدماتی که این تور‌ها ارائه می‌دهند، سفر ارزانتری را برای ما رقم می‌زند. البته ما در این گزارش بیشتر روی مقصد سفر و خدماتی که معمولا باید در آنجا به شما ارائه شوند، می‌پردازیم و به سراغ جمشید حمزه‌زاده، رئیس جامعه هتلداران ایران می‌رویم تا سطح کیفیت ارائه خدمات هتل‌های کشور به گردشگرانی که قصد سفر در تابستان ۱۳۹۸ دارند را از وی جویا شویم.

جمشید حمزه‌زاده رئیس جامعه هتلداران ایران گفت:یکی از سیاست‌های ما برای ارائه خدمات بهتر به مسافران، ارتقای کیفیت خدمات بود. ماه مبارک رمضان فرصتی برای رفع نواقص هتل‌ها بود و خیلی از هتل‌ها برای بازسازی و نوسازی در این ماه پذیرش مسافر کمتری داشتند.

وی افزود:هدف ما این است که انشاءالله تابستان خوبی داشته باشیم و هتل‌ها بتوانند خدمات را با کیفیت مناسبی به مسافران ارائه کنند که در نهایت باعث رضایت مهمانان باشد. در این میان هتل‌های برخی از استان‌ها تخفیف‌هایی را لحاظ می‌کنند و برخی دیگر به شکلی دیگر در جهت ارائه خدمات مناسب به مسافران گام برمی‎‌دارند.

۱۰ تا ۵۰ درصد تخفیف؛ پیشکش هتل‌های سراسر کشور برای مسافران تابستانی/مقاصد پیشن‌های رئیس جامعه هتلداران ایران برای انجام یک سفر ارزان‌قیمت

رئیس جامعه هتلداران ایران در خصوص میزان تخفیف هتل‌ها به افرادی که در تابستان ۱۳۹۸ به سفر می‌روند، اظهار داشت:هتل‌های سطح کشور در تابستان ۱۳۹۸ از ۱۰ تا ۵۰ درصد تخفیف را برای مسافران درنظر گرفته‌اند البته هتل‌های برخی از استان‌ها هم هیچ تخفیفی را درنظر نگرفته‌اند.

حمزه‌زاده در پاسخ به این سؤال که سفر به کدام استان را برای تحقق یک سفر ارزان به مردم پیشنهاد می کنید، گفت:انجام ارزان‌ترین سفر به نوع خدماتی که از آن‌ها استفاده خواهد شد، بستگی دارد با این حال به نظر می‌رسد استان‌های جنوب ، شرق کشور و مرکزی بیشترین تخفیف را نسبت به استان‌های شمال غربی و غرب کشور دارند و این امر می‌تواند در میزان هزینه‌کرد سفر اثر بگذارد.

آغاز برنامه های مشترک با جایکا برای رونق گردشگری استان‌های غرب و شمال غرب کشور

وی ادامه داد:البته در خصوص رونق بخشیدن به گردشگری استان‌های شمال غربی کشور برنامه‌ای مشترک با جایکا (سازمان همکاری‌های اقتصادی ژاپن) آغاز شده است. بخش خصوصی از جمله جامعه هتلداران نیز در این زمینه فعال هستند. جلسات مختلفی برای معرفی امکانات و جاذبه‌های گردشگری استان‌های غرب و شمال غرب کشور به داخل و خارج از کشور داشتیم و در این جلسه‌ها راهکار‌های توسعه و رونق دادن به گردشگری این استان‌ها را بررسی کردیم.

رئیس جامعه هتلداران ایران گفت:هتل‌های سراسر کشور در طول تابستان ۱۳۹۸ افزایش نرخ ندارند.

۱۰ تا ۵۰ درصد تخفیف؛ پیشکش هتل‌های سراسر کشور برای مسافران تابستانی/مقاصد پیشن‌های رئیس جامعه هتلداران ایران برای انجام یک سفر ارزان‌قیمت

محمدرضا کارگر مدیرکل امور موزه‌های کشور نیز  برنامه کاری موزه‌ها در تابستان ۱۳۹۸ را تشریح کرد و گفت:ما برنامه‌هایی که برای تابستان داریم را معمولا در نیم سال اول می‌گنجانیم که یکی از این برنامه‌ها افزایش ساعت کار موزه‌ها است و آنها تلاش می‌کنند که در کنار برنامه‌های جاری،برنامه‌های جانبی هم داشته باشند البته برگزاری نمایشگاه‌ها و برنامه‌های جانبی همیشه در دستور کار موزه‌ها قرار دارند.

وی اظهار کرد:اگرچه موزه‌ها در سطح دنیا معمولا یک روز هفته را تعطیل هستند اما موزه‌های ما در همه روزهای هفته باز هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: گردشگری ، هتل ، سفر ، تابستان98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار