یگانه خبر داد

«پادگان نیروی هوایی» موزه می‌شود

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از تبدیل پادگان نیروی هوایی منطقه ۱۳ به موزه خبرداد.

«پادگان نیروی هوایی» موزه می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن بازدید از پادگان نیروی هوایی منطقه ۱۳ اظهار کرد: با تاکیدات پیروز حناچی - شهردار تهران- قرار شد که این پادگان به موزه تبدیل و در‌های آن به روی عموم مردم باز شود تا از فداکاری‌ها و رشادت‌های نیروی هوایی در دوران جنگ تحمیلی و آمادگی آن‌ها پیش از انقلاب و مواجهه با دشمنان که بخشی از آن به بعد از انقلاب منتقل شد، مطلع شوند.

وی با اشاره به تاریخ پیوسته نیروی هوایی از دوران پهلوی تا بعد از انقلاب افزود: هرگونه ارتباط و آشنایی با این تاریخ درخشان و تحولات و افتخارات نیروی هوایی می‌تواند به مردم و درک تاریخی‌شان کمک کند. این‌ها مسائلی هستند که می‌توانند به اطلاعات تاریخی مردم و به‌ویژه دانش آموزان تهرانی و سایر شهر‌های کشور بیفزایند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در مورد نحوه آماده‌سازی این موزه گفت: بازسازی و آماده کردن این موزه برعهده شهرداری و فضا و همه امکانات ارزشمند آن متعلق به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی است.

وی در پایان ضمن ابراز امیدواری از بازگشایی این موزه تا هفته دفاع مقدس در ۳۱ شهریور تصریح کرد: در نظر داریم موزه دفاع مقدس را نیز به این مکان منتقل کنیم و از ظرفیت بالای این موزه برای آشنایی مردم با تاریخ نیروی هوایی و جنگ تحمیلی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار