رانندگان تاکسی ملزم به روشن کردن کولر هستند؟

معاون فنی و بهره‌برداری سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به اینکه ۲۷ هزار تاکسی در پایتخت فرسوده است، گفت: نمی‌توان از این رانندگان انتظار روشن کردن کولر تاکسی را داشت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی ابراهیمی، معاون فنی و بهره‌برداری سازمان تاکسیرانی تهران در پاسخ به سوالی در مورد اینکه رانندگان تاکسی را ملزم به روشن کردن کولر کنید، اظهار داشت: تاکسیرانان حدود ۸ تا ۱۲ ساعت در سطح شهر تهران تردد دارند و قطعاً روشن کردن کولر برای خودشان نیز خوشایند است و محیط کاری‌شان را خنک می‌کند.

رانندگان تاکسی باید کولر روشن کنند ////////// گلی

وی افزود: حدود ۲۷ هزار تاکسی در پایتخت در سن فرسودگی قرار دارد و نباید توقع داشته باشیم که امکان روشن کردن کولر در همه این تاکسی‌ها وجود دارد.

معاون فنی و بهره‌برداری سازمان تاکسیرانی تهران ادامه داد: در حال حاضر برخی از خودرو‌های شخصی که تاکسی نیستند، با روشن کردن کولر و پیمایش مسافتی نه چندان طولانی دچار اختلال شده و یا به اصطلاح خودروی‌شان جوش می‌آورد. بنابر این می‌توان تصور کرد که وضعیت تاکسی‌ها چگونه خواهد بود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه کاربران تاکسی حداکثر ۲۰ دقیقه در تاکسی هستند، ولی با این وجود روشن کردن کولر حق آن‌ها است، گفت: سیستم کولر در خودرو ارتباط فنی با موتور دارد و امکان روشن کردن کولر در همه تاکسی‌ها به دلیل فرسودگی خودرو امکانپذیر نیست.

وی بیان داشت:‌البته مسافران می‌توانند با مراجعه به سامانه «تاکسیرانی» و یا ارسال پیامک به شماره *۱۳۷*۷۷۷ # به رانندگانی که کولر خودروی‌شان را روشن می‌کنند امتیاز دهند.

معاون فنی و بهره‌برداری سازمان تاکسیرانی تهران بیان داشت: رانندگانی که بتوانند امتیاز مناسب به دلیل روشن کردن کولر، خوش‌اخلاقی و ... کسب کنند، می‌توانند از خدمات رفاهی در سازمان تاکسیرانی بهره‌مند شوند همچنین احتمال برتر شدن آن‌ها در جشنواره تاکسیرانی نیز وجود دارد.


منبع: فارس

انتهای پیام/

رانندگان تاکسی چقدر ملزم به روشن کردن کولر هستند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار