باقری و حسینی تشویق شدند/ مدیرعامل پاسخ هواداران پرسپولیس را داد

امروز هم هواداران پرسپولیس مقابل ساختمان این باشگاه حاضر شدند و نسبت به عملکرد هیئت مدیره سرخ پوشان اعتراض کردند.

باقری و حسینی تشویق شدند/ مدیرعامل پاسخ هواداران پرسپولیس را دادبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین روز اعتراض هواداران پرسپولیس، صبح امروز در مقابل ساختمان این باشگاه برگزار شد و مانند روز‌های گذشته هواداران خواستار برکناری ایرج عرب از سمت مدیرعاملی این باشگاه شدند.

هواداران زیادی بیرون از باشگاه علیه عرب فحاشی می‌کردند و درخواست داشتند تا وزیر ورزش و جوانان، عرب را از مدیر عاملی این باشگاه برکنار کند. بعد از دقایقی که هواداران پرسپولیس به ایرج عرب فحاشی کردند او از داخل ساختمان باشگاه به میان هواداران آمد و در خصوص برخی موضوعات از جمله رفتن برانکو ایوانکوویج، انتخاب مربی جدید و نقل و انتقالات پرسپولیس صحبت کرد.

بعد از آن عرب به ساختمان باشگاه بازگشت و هواداران نیز متفرق شدند. البته قرار است تا زمان استعفای ایرج عرب از مدیرعاملی پرسپولیس این اعتراضات ادامه داشته باشد.

لازم به ذکر است که پس از این اتفاق امیر ارسلان مرتاض مدیر برنامه‌های بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس، علی علیپور و شایان مصلح وارد باشگاه شدند تا مذاکراتشان را با مدیران این باشگاه انجام دهند.

البته علیپور زودتر از دیگران از باشگاه خارج شد، اما حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد.


بیشتر بخوانید:

باقری و حسینی تشویق شدند/ مدیرعامل پاسخ هواداران پرسپولیس را داد

مهاجم جنجالی در آستانه جدایی از پرسپولیس

برانکو از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد


انتهای پیام/

ادامه اعتراض پرسپولیسی‌ها به ایرج عرب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار