لزوم برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت برای دانش آموزان حمیدیه

سرپرست فرمانداری حمیدیه بر برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت برای دانش آموزان این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرپرست فرمانداری حمیدیه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بر آماده کردن مدارس برای سال تحصیلی جدید و برگزاری برنامه‌ها به منظور پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان تاکید کرد.

وی بیان داشت: مسئولان ادارات باید با تعامل و استفاده از ظرفیت همدیگر در رفع مشکلات آموزشی و اجرای برنامه‌های فرهنگی گام بردارند.

هاشمی، به پیگیری‌های انجام شده در راستای رفع مشکلات آموزشی به خصوص بهسازی مدارس و همچنین احداث ۲ مدرسه در مسیر خسرج توسط خیرین، اشاره کرد و افزود: مسئولان مربوطه در سال تحصیلی جدید نسبت به آماده کردن مدارس بویژه در روستا‌های سیل زده، اقدامات لازم را به عمل آورند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به نشست اخیر با مردم کوی انقلاب، بر پیگیری مدرسه این منطقه و و رفع مشکلات احداث آن تاکید و به برگزاری برنامه تقدیر و تشکر از دانش آموزان موفق شهرستان حمیدیه، در استان اشاره کرد.

سرپرست فرمانداری حمیدیه، برگزاری کلاس‌های سواد آموزی و جذب افراد بازمانده از تحصیل را مهم دانست و خواستار رفع مشکلات ایاب و ذهاب دانش آموزان روستایی شد.

رییس شورای آموزش وپرورش شهرستان در پایان، به اتمام سال تحصیلی و لزوم برگزاری برنامه‌های جهت پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان اشاره کرد و گفت: مسئواین ادارات شهرستان با استفاده از ظرفیت همدیگر و تعامل بهتر، نسبت به تشکیل کمیته اوقات فراغت و برگزاری برنامه‌های متعدد در این راستا، در تمام شهرستان اقدام نمایند.

انتهای پیام/گ

برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار